הגוי הבריח את הנערים שתקפו את החרדי

חרדי הותקף באנגליה על ידי כמה נערים שרדפו אחריו ולעגו לו על יהדותו, גוי שהיה עד למקרה יצא מביתו להגן עליו ולהבריח את התוקפים | "לאף אחד לא מגיע להיות מותקף, ולא משנה באיזו דת הם מאמינים, דאגתי שהוא יהיה בסדר, אבל הוא בהחלט היה בהלם, צריך לעשות משהו, הילדים האלה תמיד יוצאים מזה ללא עונש", אמר האיש

חדשות בעולם 14.10.2019 | 20:21

"הוא אחד הלקוחות של אשתי" נערים. אילוסטרציה צילום: unsplash

 

גבר נכרי עצר בגופו ארבעה פרחחים שהציקו ותקפו מילולית יהודי חרדי.

קווין קראב, בן 46 ממדינת קאנווי שבאנגליה, היה עד למקרה תקיפה של ארבעה בני נוער שצעקו ואיימו על אדם חרדי, לאחר שרדפו אחריו לאורך הרחוב ולעגו לו על כך שהוא יהודי.

המקרה התרחש בקאנוויי איילנד במחוז אסקס שבמזרח אנגליה. מקום שאליו עברו להתגורר לאחרונה הרבה חרדים, לאחר שלא עמדו במחירי הדירות הגבוהות בתוך לונדון הבירה.

על פי הדיווח ב-HALSTEAD GAZETTE, האיש הסביר מדוע הגן על החרדי: "היהודי הוא אחד מלקוחותיה של אשתי, היא וחברתה מנקים בשבילו ועבור חברים אחרים בקהילה היהודית, הוא בדיוק הגיע לשלם להם כסף עבור עבודתן כשהקבוצה תקפה אותו".

"חברה של אשתי יצאה לפגוש אותו ולאסוף את הכסף כרגיל, זמן קצר לאחר מכן קיבלתי ממנה שיחת טלפון מדאיגה, נבהלתי והיא אמרה לי לצאת החוצה במהירות, הייתי בהלם לראות שקבוצה של ארבעה נערים, בני 15 או 16, מאיימת להכות אותו ולגנוב את האופניים שלו", סיפר האיש.

"הם עמדו מול פניו וצעקו עליו, אבל הוא לא רגיל להשיב מלחמה, הם כבר רדפו אחריו לאורך הרחוב תוך כדי שהם לועגים לו שהוא יהודי, הוא ניסה להתחמק מהם ברכיבה על האופניים אבל הם הלכו אחריו, ניגשתי אליהם והזהרתי אותם לעזוב אותו והם התחילו ללכת חזרה במעלה הכביש".

קווין המשיך ואמר: "אני בטוח שמישהו אחר גם היה עוזר אם הוא היה רואה את זה, זה מגעיל שמישהו עושה דבר כזה. לאף אחד לא מגיע להיות מותקף, ולא משנה באיזו דת הם מאמינים, דאגתי שהוא יהיה בסדר, אבל הוא בהחלט היה בהלם, צריך לעשות משהו, הילדים האלה תמיד יוצאים מזה ללא עונש".

חבר המועצה פיטר גריג, גינה את האירוע ואמר, "ברור שזה שערורייתי לחלוטין שיש אנשים המותקפים מילולית ומאוימים בדרך זו, אני חושב שיש מיעוט קטן של אנשים באי שחושבים שהם יכולים להסתובב ולאיים ולגנוב מאחרים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום