גנץ: ביבי משתמש במידע ביטחוני לתעמולה

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ התייחס למסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שחשף מידע על אתרי הגרעין של איראן, והאשים אותו שמשתמש במידע לצורכי תעמולה

מדיני 9.9.2019 | 19:14

תומר נויברג, פלאש 90

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ התייחס הערב (שני) למסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שחשף מידע על אתרי הגרעין של איראן, והאשים אותו שמשתמש במידע לצורכי תעמולה.

לדברי גנץ: "איראן גרעינית היא סכנה ליציבות האזור, במלחמה מולה אין קואליציה ואופוזיציה. תמוהה העובדה שהמידע מפורסם שעות בודדות לאחר קריסת חוק המצלמות.

"השימוש של נתניהו במידע ביטחוני רגיש לצורכי תעמולה מעיד על שיקול דעת לקוי. גם בימיו האחרונים כראש ממשלה נתניהו דואג רק לנתניהו".

גם חברו להנהגה, יאיר לפיד, תקף את נתניהו ואמר: "נתניהו שוב משתמש במידע מודיעיני לתעמולת הבחירות שלו. מדובר בחוסר אחריות לאומי מחריד. הגרעין האיראני לא יכול לשמש לתעלולי קמפיין".

ח"כ איציק שמולי הוסיף: "לצד ההשתאות והגאווה מהיכולות המבצעיות והמודיעיניות של צה"ל וכוחות הביטחון, מדבריי ראש הממשלה בתזמון שכזה נודף ריח רע מאוד של מסחרה ושעבוד הביטחון הלאומי לצרכים פוליטיים.

"האיום האיראני לא צריך לשמש תפאורה בקמפיין בחירות ודווקא לאור עוצמתו וחומרתו של האיום מדובר במהלך מביש ופסול".

במסיבת עיתונאים, שכינס מוקדם יותר, אמר נתניהו: "האיראנים טענו שזה מפעל לניקוי שטיחים, קראתי לסבא"א לבדוק מיד את המתקן, היום אני מודיע לכם שהפקחים מצאו שם חומר גרעיני אורניום שאיראן הסתירה בניגוד להתחייבויותיה הבינלאומית. זו ההפרה החמורה ביותר של האמנה למניעת הפצת נשק גרעיני".

נתניהו המשיך וחשף כי ישראל גילתה מתקני גרעין נוספים סודיים באיראן, אחד החשובים שבהם הוא אתר לפיתוח נשק גרעיני באבאדה.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום