בכירי מפלגת 'זהות' תומכים בשקד ובנט

לאחר פרישת פייגלין, בכירי 'זהות' הצהירו הערב על תמיכתם בשקד ובנט • בנט: "אנשי החירות בישראל מתאחדים היום תחת פלטפורמה פוליטית אחת"

פוליטי 5.9.2019 | 20:41

בניגוד לפייגלין שערק לליכוד נפתלי בנט ומשה פייגלין צילום: יונתן זינדל/הלל מאיר, פלאש 90

 

בכירי מפלגות 'זהות' לשעבר, גלעד אלפר, ליבי מולד ורפאל מינס, הצהירו הערב (חמישי) על תמיכה בראשי 'הימין החדש', איילת שקד ונפתלי בנט, ובמפלגת 'ימינה' בבחירות הקרובות.

הודעתם הדרמטית של ראשי זהות וקריאתם לתומכי המפלגה להצביע 'ימינה', מגיעה לאחר חבירתו של יו"ר 'זהות' משה פייגלין ל'ליכוד' ופרישת המפלגה מהמירוץ לכנסת.

בימים האחרונים נוהלו בין הצדדים מגעים אינסטנסיביים בהובלת השר לשעבר בנט לקידום ערכים ורעיונות משותפים של ליברליזם, כלכלה חופשית וחירות הפרט בכנסת ובממשלה.

באירוע אמר נפתלי בנט, כי "אני גאה שהיום אנחנו יוצאים יחד למסע למען החירות בישראל. אני גאה שכל שביקשתם בחודש האחרון היה מהות, ולא ג'ובים.  יישום רעיונות, ולא בקשות אישיות. לצערי, מדינת ישראל של היום סובלת מעודף ריכוזיות, בירוקרטיה, רגולציה, מגזר ציבורי מנופח, מיסים גבוהים ומורכבים והתערבות מיותרת של המדינה בחיי הפרט".

כאן בחר בנט להזכיר גם את פייגלין התומך ב'ליכוד' ואמר, "משה פייגלין ואתם, אנשי זהות, שמתם על השולחן את רעיונות החירות והליברליזם, והבאתם אותם אל קדמת השיח הציבורי. ועל כך תודתי הגדולה לכם. הקרבה הרעיונית בין שתי המפלגות ברורה ואין ספק כי יחד נוכל גם ליישם אותם".

בהמשך התחייב בנט לדרישות 'זהות' ואמר, "כבר במשא ומתן הקואליציוני הקרוב אני מתכוון לדרוש את צמצום כוחם של הוועדים ואיסור שביתה בשירותים חיוניים, ונדרוש גם את מימוש נספח הקנאביס הרפואי שיחלץ אלפי חולים מסבל בלתי יתואר.  הגיע הזמן לעצור את המחדל הנורא הזה ולאפשר לאלפי חולים לקבל את התרופה היחידה שמביאה מזור לכאבם. בממשלה הקרובה נדאג לתקן את העיוות שיצרה רפורמת הקנביס - כל רופא ופסיכיאטר בישראל יורשה לרשום קנאביס לכל חולה, על כל בעיה, בכל כמות אותה יקבע הרופא. החולה יכול לשנות את סוג הקנאביס עפ"י רצונו, במגבלת הכמויות שקבע הרופא ובאישור הרוקח".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום