בחור ישיבה נסחף קילומטר וחצי מהחוף הנפרד וחולץ

בחור ישיבה בן 15 מירושלים יצא היום מהחוף הנפרד באשדוד על גבי אבוב ונסחף לעומק הים • קרוביו שחששו לו - פנו למוקד 100 של המשטרה ודיווחו על היעדרותו • לבסוף הוא אותר במרחק של ק"מ וחצי מהחוף

חדשות בארץ 28.8.2019 | 13:17

נסחף לעומק הים חילוץ בחור ישיבה שנסחף מהחוף הנפרד צילום: דוברות המשטרה

 

בחור ישיבה בן 15 מירושלים, יצא היום (רביעי) מהחוף הנפרד באשדוד על גבי אבוב ונסחף לעומק הים. קרוביו שחששו לו, פנו למוקד 100 של המשטרה ודיווחו על היעדרותו.

צוות שיטור ימי לכיש, שהוזעק לאירוע, החל בסריקות מהירות על מנת לאתר את התלמיד הישיבה בטרם יהיה מאוחר, כפי שקרה ל"ע לפני שבוע במקרה של האברך ר' יהושע בן פז ז"ל, שטבע למוות ביום שני שעבר בחוף ימה של תל אביב.

במהלך הסריקות הנמרצות על גבי ספינת המשטרה, אותר הנער כשהוא תשוש ובאפיסת כוחות, במרחק של כקילומטר וחצי מהחוף. צוות הספינה המשטרתית חילץ את הנער מהמים והעבירו אל ספינתם - ומשם לחוף כשהוא בריא ושלם.

ביחידת השיטור הימי הדגישו כי בימים אלו של סוף חופשת הקיץ ובין הזמנים בהם מגיעים רוחצים רבים לחופי הדרום, יש להמשיך ולנקוט בזהירות המרבית בעת כניסה לים. יש להיכנס אך ורק בחוף מוכרז, להישמע להנחיות המצילים בחוף ולהישאר בטווח ראיתם - כך שבעת חירום ניתן יהיה לסייע ולהגיש עזרה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום