הופעת שטיינמץ ומ.ב.ד. בחיפה, מוטלת בספק

עידן חדש: לאחר הדרמות האחרונות סביב מופעים בהפרדה המיועדים לציבור החרדי, מתחוללת סערה דומה גם בעיר חיפה, כאשר שדולת הנשים מבקשת לבטל מופע בעיר עם הזמרים מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ בטענה להדרת נשים • חבר המועצה מנחם קפלן ל'בחדרי': "כיוון מדאיג של ניסיון כפייה חילונית בשם ליברליות מזויפת"

חרדים 16.8.2019 | 14:14

מגפה מתפשטת מרדכי בן דוד צילום: יחצ שירה

 

בצל עתירותיהן של שדולות הנשים בתקופה האחרונה נגד הדרת נשים במגזר החרדי, עיריית חיפה בוחנת מחדש את חוקיות קיומה של הופעת מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ לגברים בלבד בעיר. בתחילת השבוע תתקבל החלטה. שדולת הנשים טוענת שמדובר בהפרת החוק אבל בעירייה תולים תקוות ביועמ"ש.

מחזיק תיק תרבות חרדי בעיריית חיפה, חבר המועצה הרב מנחם קפלן אומר בתגובה לדברים בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים':

"מוזר להיווכח שהעתירה הקנטרנית והמופרכת כביכול בשם הטענה לשוויון, אינה מוגשת כנגד האירועים הרבים שאנו מקיימים לנשים בלבד. השימוש בפופוליזם נחות שמתעלם מאורח חייו של ציבור שנוהג לקיים אירועי שירה בהשתתפות הקהל בהתאם לצביונו ודרכו, מסמנים כיוון מדאיג של ניסיון כפייה חילונית בשם ליברליות מזויפת".

חבר המועצה הרב מנחם קפלן

"חיפה היא מופת של דו קיום והכלה של כל הזרמים, וניסיון של התערבות חיצונית מבישה באורח חייו של הציבור החרדי, מוכיח כי לא רצון לשוויון יש כאן - אלא רצון במניעת תרבות וחווית קיץ למגזר שלם. עיריית חיפה ובראשה ד"ר עינת קאליש, יודעת לנהל את העיר בתבונה ובהכלה מרשימה של צרכי כלל המגזרים. לכולם מגיעה תרבות המתאימה לאורח חייהם. אנו מקווים שתפיסה מתבקשת זו תגבר על רעשי הרקע של פרובוקציות מיותרות במטרה לכפיה חילונית, וקיומו של האירוע יתאפשר לשמחת אלפי תושבי העיר".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום