דחיפות בהולה: השר פרץ – "לפנות עוד היום לממשל האמריקני"

בעקבות הראיון עם המרגל הישראלי יונתן פולארד בו חשף כי רעייתו חלתה בסרטן, פנה שר החינוך רפי פרץ במכתב דחוף לראש הממשלה ובו ביקש את התערבותו המיידית להוביל לשחרורו. "חשיבות של ערבות ההדדית, שהינה ערך מוביל ביהדות"

מדיני 7.8.2019 | 17:13

יונתן זינדל, פלאש 90

שר החינוך רפי פרץ פנה במכתב דחוף לראש הממשלה, בנימין נתניהו: "פנה עוד היום לממשל האמריקאי על מנת לשחרר בהקדם את פולארד ולאפשר לו לעלות לארץ". עוד ציין כי פולארד שילם מחיר גבוה על רצונו לעזור למדינת ישראל. ערבות הדדית היא ערך מוביל ביהדות ועל כן עלינו להתגייס לעזרתו.

במכתב אותו הגדיר כדחיפות בהולה: כתב פרץ: "לאור פרסום מצבה הרפואי של גב' אסתר פולארד, פונה אני אליך בבקשה להגיש בקשה דחופה לממשל בארצות הברית על-מנת שזה יפעל לקיצור עונשו של יונתן פולארד ויאפשר לו ולרעייתו לעלות בהקדם לארץ ישראל. למותר לציין את המחיר הגבוה ששילם מר פולארד על רצונו לעזור למדינת ישראל ואת החשיבות הרבה של הערבות ההדדית, שהינה ערך מוביל ביהדות".

בסיום מכתבו כתב: "בטוחני שכבודו מבין את דחיפות העניין ואת הכרת הטוב שמדינת ישראל צריכה להעניק למר פולארד ולרעייתו".

לפני יומיים פורסם ראיון עם המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, שריצה 30 שנות מאסר ושוחרר לאחר מכן בתנאים מגבילים, בו חשף כי רעייתו חלתה בפעם השלישית בסרטן, "יש נושא חשוב מאוד שצריך להביא לידיעת הציבור, וזה עניין של חיים ומוות. אין לזה קשר לפוליטיקה, זה סוגיה הומניטרית", אמר כשהוא משתנק בבכי.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום