לפיד תוקף: "קורא לבנט ושקד לא לחבור לכהניסטים"

חבריי רביעיית כחול לבן עשו את דרכם באוטובוס הבחירות של המפלגה לשכונת ארמון הנציב בירושלים שם קיימו סיור מיוחד. בהמשך היום תתקיים ישיבת סיעה מיוחדת בגבעת התחמושת בירושלים. גנץ: "ירושלים היא בירת ישראל, ותישאר לנצח"

פוליטי 22.7.2019 | 15:52

אלעד מלכה

הנהגת כחול לבן קיימה הבוקר סיור מיוחד בארמון הנציב בירושלים בהשתתפות יו"ר כחול לבן בני גנץ, ח"כ יאיר לפיד, משה (בוגי) יעלון, גבי אשכנזי, וח"כ מירב כהן. את הדרך מהכנסת לארמון הנציב עשו חבריי הרביעייה באוטובוס הבחירות של כחול לבן. בהמשך היום תתקיים ישיבת סיעה מיוחדת בגבעת התחמושת בירושלים.

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר: "ירושלים היא בירת ישראל, מימי דוד המלך ועד ימי הנצח. כמה היא יפה, כמה היא חשובה לכולנו. הבעיות של ירושלים לא זרות לנו. לא סתם אומרים על ירושלים "על חומותייך הפקדתי שומרים' ואכן יש כאן שומרים ששמרו עליה שנים רבות וגם היום נמצאים כאן שומרים מכל הכיוונים שדואגים שתישאר ירושלים שלנו".

ח"כ יאיר לפיד התייחס בדבריו לכוונתם של שקד ובנט לחבור לכהניסטים: "אני קורא לחבריי נפתלי בנט ואיילת שקד לא לחבור לאנשים האלה. שמה הטוב של הציונות הדתית, שמה הנהדר של הציונות הדתית לא צריך להיות מוכתם על ידי הכהניסטים".

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר ח"כ משה (בוגי) יעלון: "לכל אחד מאיתנו יש את הסיפור האישי שלו. לכולנו יש סבים וסבתות שחלמו על "לשנה הבאה בירושלים הבנויה". בן גוריון אמר: "ירושלים היא הנשמה של בירת ישראל". עם ישראל צריך להיות מאוחד לנצח. זו הסיבה שקמה "כחול לבן". כדי לאחד, ולא לפלג, כדי לחבר ולא להפריד".

ח"כ גבי אשכנזי: "ירושלים היא עיר הנצח. כחול לבן תבקר פה הרבה. יש הרבה מה לעשות כאן בכל התחומים – הביטחון, העוני, ההזדמנות השווה והחינוך. אנחנו מרגישים את הצורך בשינוי בעיר. זה מה שנעשה בשטח ואחרי הבחירות כשנרכיב את הממשלה".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום