בשידור חי: דרעי תקף - "לפיד נשאר לפיד"

הירייה הפותחת: בסיעת ש״ס משיקים בשעה זו את הקמפיין לקראת הבחירות לכנסת ה-22 • דרעי: "ההערכה שלי - נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה" • עיקר הקמפיין יתמקד בימי חודש הסליחות באירוע סליחות ענק

פוליטי 22.7.2019 | 12:51

ארכיון | דוד כהן, פלאש 90

בסיעת ש״ס משיקים בשעה זו (שני) את הקמפיין לקראת הבחירות לכנסת ה-22. המפלגה תנסה לשחזר את ההצלחה של הבחירות האחרונות ולהביא גם הפעם לפחות שמונה מנדטים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי עיקר הקמפיין יתמקד בימי חודש הסליחות באירוע סליחות ענק.

"אתחיל עם זה שאלו בחירות מיותרות לגמרי, היינו צריכים להיות בעשייה", אמר דרעי בפתח הדברים, "הרוב בישראל אמר כן לממשלת נתניהו, חרדים ודתיים. הייתה לנו מערכת בחירות לא קלה, מאתגרת מאוד; ובימים מסוימים אפילו קשה. היינו בטוחים שנקים ממשלה. לצערנו, מדינת ישראל נכנסה למצב שלא היה כדוגמתו".

דרעי הוסיף: "כולם יודעים שהסיבה שהממשלה לא קמה, היא בגלל שמי שהבטיח לתמוך בנתניהו, ישראל ביתנו, החליטו לחזור בהם ולא רצו ממשלה עם נתניהו, זו הסיבה ואין סיבה אחרת. ש״ס תמשיך כפי שהיא כבר קרוב ל-40 שנה, אנחנו לא מחפשים איחודים".

עוד אמר יו"ר ש"ס: "תמכנו בנתניהו בבחירות הקודמות, גם בבחירות הללו אנחנו נתמוך בנתניהו ונמליץ לנשיא עליו שהוא יקים את הממשלה. ההערכה שלי היא שנתניהו ירכיב את הקואליציה הבאה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום