נחשפה רשת להברחת אזרחים לנתב"ג

בתום מעקב שנמשך על פני חודשים: המשטרה עצרה שישה חשודים לחקירה בחשד שהפעילו רשת להברחת גיאורגיים דרך נתב"ג לישראל בסיוע עובדים בשדה • כל הפרטים

חדשות בארץ 17.6.2019 | 09:29

אילוסטרציה | משה שי, פלאש 90

במסגרת הלחימה של משטרת ישראל בתופעה של הסתננות והברחת זרים לתחומי המדינה, פתחה הבוקר היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בחקירה גלויה בתום פעילות ענפה שנמשכה על פני חודשים.

בשעות הבוקר בוצעו חיפושים, נעצרו 6 חשודים לחקירה באזהרה ועוכבו 8 חשודים נוספים בחשד שהשתייכו לרשת שעסקה בהברחת זרים דרך נתב"ג למדינת ישראל ובחשד לביצוע עבירות לפי חוק כניסה לישראל וכן עבירות שעניינן שוחד, מרמה והפרת אמונים, קשירת קשר לפשע וקבלת דבר במרמה.

הפרשה רחבת ההיקף מנוהלת על ידי משטרת ישראל ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

במהלך הפעילות, הצליחה משטרת ישראל להתחקות אחר חברי רשת שעסקו בהברחות. על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, חברו בצוותא והוציאו לפעול במשך תקופה ארוכה הברחתם של אזרחים גיאורגיים לתחומי המדינה.

על פי החשד, חברי הרשת, ביניהם עובדי חברות המספקות שירותים לנמל התעופה פעלו באופן מאורגן ושיטתי לאורך תקופה, כשהם מצליחים להערים על מנגנוני האבטחה במעברי הגבול בנתב"ג ומבריחים אזרחים גיאורגיים לתחומי מדינת ישראל מבלי לעבור במערכת בקרת הדרכונים והמעברים כנדרש על פי חוק.

לכל אחד מחברי הרשת היה תפקיד מוגדר המסייע בהברחה תמורת בצע כסף כשהם פועלים להסוות את מעשיהם מעיני רשויות האכיפה.

משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לחשוף עבירות המשפיעות באופן ישיר על שלומם של האזרחים על מנת להביא את מבצעי העבירה לדין.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום