נתניהו: הסתיים מסע צייד הזוי של ארבע שנים

"היום כשהיא החליטה לא ללכת למשפט היא אמרה שהיא סבלה מספיק ושהיא רוצה שהגיהנום הזה ייפסק", כך הגיב ראש הממשלה להחלטה להרשיע את רעייתו

חדשות בארץ 16.6.2019 | 18:37

דוד כהן, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב להחלטת בית המשפט השלום בירושלים להרשיע את הגברת שרה נתניהו, במסגרת הסדר טיעון. "היום הסתיים מסע צייד הזוי של ארבע שנים על חמגשיות ואוכל. מסע צייד שעלה למשלם המיסים מיליוני שקלים", אמר רה"מ.

"יש לי הערכה רבה לבית המשפט. השופט, נשיא בית משפט השלום בירושלים, אמר בצדק ש״העולם הפלילי זר לשרה״ ונקבע שלא הייתה שום מרמה מצידה", אמר.

"השופט אמר שצריך לשים הכל בפרופורציה. הטבחים הוזמנו לבשל למען האורחים של ראש הממשלה ורעייתו והוא אמר בדברי הסיכום שלו שאין ספק שמדובר באירועים רשמיים", הוסיף נתניהו.

"יותר מכך, הוא הסכים שיש בעיות משפטיות בתיק, לשון המעטה. גם אני אומר לכם. מדובר הרי בנוהל בלתי חוקי שהתקבל נגד חוק יסוד של המדינה, ארבעה ימים לפני שנכנסתי לתפקיד. וכל זה על 122 שקל ליום, כולל אורחים רבי מעלה".

נתניהו האשים: "שרה עברה ארבע שנים של גיהינום מול מכלל האשמות שלא נשאר מהם דבר. היום כשהיא החליטה לא ללכת למשפט היא אמרה שהיא סבלה מספיק ושהיא רוצה שהגיהנום הזה ייפסק".

את דבריו, סיים רה"מ, "אבל אני אומר לכם, וכולכם יודעים את זה - אם לא היה מדובר באשתי לא הייתה נפתחת חקירה ואף אחד לא היה חולם להעמיד אותה לדין".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום