תפנית: שי באב"ד שוקל להמשיך ולכהן כמנכ"ל משרד האוצר

אתמול (ד') פורסם ב'ביזנעס' כי מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד מתכוון להתפטר מתפקידו ולהשתלב בשוק הפרטי • כעת אומר גורם בכיר במשרד האוצר ל'ביזנעס' כי באב"ד שוקל לחזור בו מכוונתו, ולהמשיך לכהן בתפקיד עד להודעה חדשה

פוליטי 13.6.2019 | 10:59

יונתן זינדל, פלאש 90

אתמול (יום ד') פורסם ב'ביזנעס' כי שי באב"ד, מנכ"ל האוצר מבקש לסיים את תפקידו כבר בסוף החודש הנוכחי. כעת מתברר כי באב"ד שוקל ככל הנראה את הישארותו. גורם בכיר במשרד האוצר מסר היום (ה') ל'ביזנעס' כי באב"ד שקל את הנושא שנית, ולפי המסתמן כעת הוא עשוי לחזור בו מכוונתו לפרוש מהתפקיד, ולהמשיך לכהן בו הלאה.

הסיבה לפרישה הצפויה הייתה, משום ששי באב"ד מבקש לנצל את תקופת ממשלת המעבר כדי לעבור ככל הנראה לשוק הפרטי – שם לכאורה צפויות לו הצעות עסקיות מזהירות לאור ניסיונו הרב. זאת, משום שממשלת המעבר, על רקע הבחירות החוזרות, אינה חפה – ככל מערכת בחירות – משלל שינויים פרסונליים רחבים המתחוללים בקרב בעלי משרות ופקידי ציבור, שאינם בטוחים ביציבות משרתם, או מבקשים לשפר עמדות לקראת הקדנציה הבאה.

בידיעה אמש,  אותה פרסם כתבנו שי קליין, נאמר גם כי בשל ממשלת המעבר, ימונה ככל הנראה מחליף זמני לבאב"ד מבין פקידי המשרד הנוכחיים, כאשר ב'מעריב' העריכו כי לתפקיד יתמנה רוני חזקיהו במקביל לתפקיד החשכ"ל שאותו ממלא כיום.

באב"ד שקיווה להמשיך בתפקידו תחת קדנציה נוספת של שר האוצר הנוכחי ולפחות עד לסיום גיבוש תקציב 2020, מבין עתה כי הישארותו בשלב זה, עלולה להאריך את תקופת הצינון הנדרשת לפני השתלבותו בשוק הפרטי.

היום, כאמור, מקורות במשרד האוצר אומרים ל'ביזנעס' כי שי באב"ד ככל הנראה יחזור בו מכוונתו להתפטר, וימשיך בכהונתו עד להודעה חדשה.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום