דיווח בסוריה: ישראל תקפה באזור קוניטרה שבדרום המדינה

בטלוויזיה הסורית דווח כי ישראל תקפה בדרום המדינה, באזור קוניטרה. לפי חלק מהדיווחים בוצע ירי טנקים לעבר כמה מטרות. עוד דווח כי נגרם רק נזק ולא היו נפגעים

חדשות בעולם 11.2.2019 | 20:25

צילום מסך מטוויטר

ישראל תקפה בקוניטרה שבדרום סוריה - כך דווח הערב (שני) בטלוויזיה הסורית. לפי הדיווח, נגרם רק נזק ולא היו נפגעים. בסוכנות הידיעות סאנ"א טוענים כי טנקים ירו לעבר בית החולים ההרוס בקוניטרה ולעבר עמדה בעיירה ג'באתא אל-חשב.

על רקע תכניתה של ארצות הברית להסיג את כוחותיה מסוריה, שלפי חלק מהדיווחים צפויה להתחיל עד סוף חודש אפריל, גורמים אמריקניים מסרו בשבוע שעבר לסוכנות הידיעות "בלומברג" כי ישראל לוחצת על ארצות הברית לשמור על נוכחות צבאית בדרום סוריה גם אחרי הנסיגה, על מנת להרתיע את איראן. בנוסף לכך, בשבוע שעבר דווח כי טהראן מתכננת להעביר את מרכז האספקה שלה בסוריה מנמל התעופה בדמשק אל בסיס T-4 בחומס בשל התקיפות החוזרות והנשנות של ישראל.

במקביל נמשכת הלחימה בתוך סוריה, שבמסגרתה הכוחות הסוריים הדמוקרטיים הנתמכים בידי ארצות הברית מנהלים קרבות עזים עם ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) במובלעת האחרונה שלו, הסמוכה לגבול עם עיראק. דאעש איבד בשנים האחרונות את הרוב המוחלט מהטריטוריה שבה החזיק בעיראק ובסוריה, שבשיאה השתרעה על שטח הדומה לזה של בריטניה ושבו חיו כ-7.7 מיליון איש.

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום