"פרצופו האמיתי"; גבאי הפעיל תחבורה ציבורית בשבת

יו"ר 'העבודה' הפעיל אוטובוס שפעל בשבת, גיבה את ר"ע טבריה והכריז: "נקדם תחבורה ציבורית בשבת" • שר הדתות: "התשובה להתרסקות בסקרים היא לא שיסוי"

פוליטי 10.2.2019 | 08:50

פלאש 90

 יו"ר 'העבודה', אבי גבאי, צייץ במהלך השבת האחרונה תמונה של אוטובוס פעילים ממפלגתו ועליו נכתב "האוטובוס הזה יכול לנסוע בשבת", גבאי גיבה את ראש עיריית טבריה רון קובי שהפעיל לראשונה תחבורה ציבורית בשבת - בחינם.

לדברי גבאי: "זה מה שיקרה בערים חילוניות נוספות. זה חברתי. זה כלכלי - וזה צודק. השבת זה קרה לראשונה בעיר טבריה וזה יתפשט לערים נוספות. מפלגת העבודה תקדם תחבורה ציבורית בשבת".

השר לשירותי דת יצחק וקנין הגיב לפרובוקציה: "גבאי ממשיך את הפגיעה במסורת ישראל. דבריו חושפים את פרצופו האמיתי בנוגע לסוגיית דת ומדינה".

לדבריו: "לציבור המסורתי המזרחי יש חיבור עמוק לקודשי ישראל, הפגיעה בקדושת השבת לצד העמקת השסע בין דתיים לחילוניים מרחיקה קהלים רבים ממפלגת העבודה.

"התשובה להתרסקות בסקרים היא לא שיסוי של מגזר אחד בשני", הוסיף שר הדתות ואמר: " הבחירה שלך בדרך של שיסוי תביא להתמוטטות סופית של מפלגת העבודה.

חה"כ ינון אזולאי הוסיף ואמר: "אבי גבאי מצייץ כציפור פצועה וחושב שפגיעה במסורת ובערכים של מדינה יהודית היא זו שתרים אותו ממצבה האנוש של מפלגת העבודה. גבאי! עזוב את השבת - זה לא מה שירים את מפלגתך בסקרים, חפש לך נושא אחר - עד אז המשך צניחה נעימה".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום