פיצוץ במו"מ בין רפי פרץ ל'איחוד הלאומי'

הם נפגשו ביום שישי, הגיעו להסכמות ואף נעמדו לתמונה משותפת לאחר שהחליפו טיוטות הסכם אך בצאת השבת הודיע יו"ר 'הבית היהודי' ליו"ר 'האיוד הלאומי' שההסכם מבוטל

פוליטי 9.2.2019 | 23:00

פלאש 90

המשא ומתן בין יו"ר 'הבית היהודי' רפי פרץ ליו"ר 'האיחוד הלאומי' ח"כ בצלאל סמוטריץ' נכנס למבוי סתום ובציונות הדתית נערכים לריצה נפרדת שיכולה להוביל לסכנת אחוז החסימה.

בהודעת 'הבית היהודי' נאמר: "הבית היהודי נערך כבר הערב לריצה עצמאית וממשיך לבחון אפשרויות נוספות".

מסתר כי ביום שישי האחרון נפגשו פרץ וסמוטריץ' לפגישה מכרעת ובסיומה הגיעו להסכמות, בין היתר שפרץ יכהן כיו"ר וסמוטריץ' יזכה בתפקיד השר הבכיר. השניים אף נעמדו לתמונה משותפת, אך עם צאת השבת הודיע פרץ על החלטתו לחזור בו מההסכמות.

 יו"ר 'יחד' אלי ישי הגיב להודעה ואמר: "חברים, אל תוותרו! על פי הסקרים, ריצה בנפרד תזרוק לפח כ-8 מנדטים. אני קורא לכל ראשי מפלגות הימין: בואו נשב יחד, בלי אגו ובלי אינטרסים אישיים, ונמצא את הדרך להתאחד על מנת להציל את גוש הימין. רק יחד ננצח".

כזכור, מוקדם יותר פורסם סקר של מינה צמח ומנו גבע ב'חדשות 12' לפיו הבית היהודי' בראשות רפי פרץ, 'האיחוד הלאומי' בראשות בצלאל סמוטריץ', 'עוצמה לישראל' בראשות מיכאל בן ארי, 'זהות' בראשות משה פייגלין ו'יחד' בראשות אלי ישי לא מצליחות לעבור את אחוז החסימה. 

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום