אלפי פלסטינים משתתפים בהפגנות בסמוך לגבול רצועת עזה

הפרות הסדר השבועיות על גדר המערכת מתקיימות בשני מוקדים ברצועה. המפגינים מבעירים צמיגים ומיידים אבנים, והשליכו מטען חבלה. אחד המשתתפים הצליח לחצות את הגבול לשטח ישראל, נתפס והועבר לחקירת כוחות הביטחון. הפלסטינים מדווחים על שני פצועים מירי

חרבות ברזל 18.1.2019 | 15:34

ארכיון | פלאש 90

כ-5,000 פלסטינים משתתפים היום (שישי) בהפגנות בשני מוקדים בסמוך לגבול רצועת עזה. המפגינים השליכו מטען חבלה, מבעירים צמיגים ומיידים אבנים. הפלסטינים מדווחים על שני פצועים מירי ברגליהם.

מוקדם יותר היום הצליח פלסטיני לחצות את גדר המערכת בגבול רצועת עזה. כוח צה"ל פתח אחריו במרדף ולכד אותו. לאחר תחקור ובידוק בשטח הוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

ביום שבת האחרון תקף צה"ל באמצעות מטוסי קרב שתי תשתיות תת-קרקעיות של חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור רקטה משטח הרצועה לשטח ישראל מוקדם יותר באותו הערב, שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב ללא נפגעים.

בשבוע שעבר יותר מ-13 אלף פלסטינים הפגינו בכמה מוקדים לאורך הגבול. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע על מותה של אישה פלסטינית בעימותים עם צה"ל. בתגובה לאירועים האלימים, כלי טיס של צה"ל ביצע שתי תקיפות של עמדות חמאס. בנוסף לכך, חייל צה"ל נפצע באורח קל מיידוי אבנים ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום