דיווח: כוחות הביטחון החלו בהרס בית המחבל שרצח את ארי פולד

ח'ליל ג'בארין ביצע את פיגוע הדקירה בקניון הרים בצומת גוש עציון בספטמבר האחרון, בו נרצח ארי פולד. הוא נורה בזירת הפיגוע, ונפצע באורח בינוני. על פי דיווחים בתקשורת הפלסטינית, כוחות הביטחון הגיעו הלילה ליטא, והחלו להרוס את בית משפחתו

חרבות ברזל 18.1.2019 | 07:04

ארכיון | פלאש 90

כוחות הביטחון החלו הלילה (שישי) להרוס את בית משפחת המחבל ח'ליל ג'בארין ביטא - כך דווח בתקשורת הפלסטינית. ג'בארין ביצע את פיגוע הדקירה בצומת גוש עציון בספטמבר האחרון, בו נרצח ארי פולד.

הפיגוע אירע בחודש ספטמבר האחרון. ג'בארין נורה בזירת הפיגוע בקניון הרים שבצומת עציון, ונפצע באורח בינוני. הוא פונה אל בית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. הוא רצח בדקירות את ארי פולד, בן 40 ואב לארבעה מאפרת בכניסה לקניון. פולד הספיק לירות לעבר המחבל יחד עם אזרח נוסף והמאבטח שהיה במקום. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום ופינה אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

גבי ועקנין, אזרח שהיה במקום וירה במחבל, סיפר כי "שמעתי צעקות. הסתכלתי ימינה וראיתי דוקר ונדקר. הנדקר צעק 'פיגוע', והדוקר צעק בערבית. לפניי רץ הנדקר שירה גם הוא, וגם מאבטח שירה. היינו שלושה. אחרי הירי הסטתי את הסכין מיד המחבל, וראיתי את הנדקר מתמוטט. ביקשתי שלא יירו עליו. הוא ירה והתמוטט בין המכוניות".

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום