חדרה: לאחר שנים, ש"ס נותרה באופוזיציה

הקרב על הסגן בעיר חדרה הותיר את סיעת ש"ס - על שני המנדטים שלה באופוזיציה של ראש העיר צביקה גנדלמן, בעוד "זהות יהודית" נכנסה תמורת סגן ללא שכר

חדשות בארץ 6.1.2019 | 10:33

יעקב כהן, פלאש 90

הקרב על הסגן בעיר חדרה הותיר את סיעת ש"ס - על שני המנדטים שלה באופוזיציה של ראש העיר צביקה גנדלמן.

בעיר חרדרה ישנו מאבק ישן בין שתי הסיעות החרדיות "זהות יהודית" וש"ס. מפלגת זהות יהודית התפצלה לפני מספר שנים מש"ס וקיבלה מספר מנדטים זהה.

הסיעות שהיו עד כה בקואליציה, נקלעו לעימות חריף על תפקיד הסגן בשכר, זאת בשל תפקיד סגן נוסף שהתווסף לעיר חדרה לאחר שעברה את ה-100 אלף תושבים בשנת 2018.

סיעת זהות יהודית קיבלה מספר מנדטים זהה לזה של ש"ס אך קיבלה יותר קולות. הרכבת הקואליציה לוותה בקרב על תפקיד הסגן בשכר, כאשר בסופו של תהליך החליטה זהות יהודית על הצטרפות לקואליציה בעבור תפקיד הסגן ללא שכר.

יו"ר זהות יהודית מלכיאל אלבז מסר בתגובה: "ויתרתי על השכר והקרבתי את התפקיד למען טובת הציבור שהצביע ל'זהות יהודית'. הציבור החדרתי הרבה יותר חשוב לי מאשר תפקיד בשכר ולא הגיוני בעיניי להשאיר את הציבור שלי ללא מענה בגלל שלא קיבלתי את המשרה.

"למרות שהגיע לנו מבחינת ההסכמים לקבל את התפקיד, היה חשוב לי לראות גם את ש"ס בקואליציה ולכן הסכמתי לרוטציה בתפקיד הסגנות, אך זה לא צלח. מאד רציתי שיהיו שותפים נוספים בקואליציה שקרובים לדעותיי והשקפת עולמי".

חרדי נוסף שנכנס לקואליציה הוא הרב בנצי נורדמן ששולב בבחירות האחרונות ברשימת "כולנו" שקיבלה שלושה מנדטים והפכה לסיעה הגדולה בקואליציה של גנדלמן.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום