מחר: הכניסה הגדולה ביותר לקבר יהושע בן נון מאז תחילת המלחמה

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "קורא להמונים להגיע מכל רחבי הארץ להתפלל על קברו של הרמטכ"ל הראשון של עם ישראל. המנהיג האמיץ שהוביל את עם ישראל לתוך הארץ והתנחל בה, ללא חשש"

אלי יעקובי | חדשות בארץ 7.5.2024 | 22:21

קברי יהושע בן נון זי"ע | צילום: באדיבות המצלם

אלפי בני אדם צפויים להכנס מחר בלילה (רביעי) לתפילה בקבר יהושע בן נון בכפר כיפל חרס שבשומרון לתפילה "לחזרת החטופים ולניצחון צה"ל". הכניסה מתקיימת כחלק מהכניסות הקבועות של מועצה אזורית שומרון, בליווי ואישור צה"ל ובסיוע של מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של מועצה אזורית שומרון. מדובר בכניסה הגדולה ביותר לקבר יהשע בן נון מאז פרוץ המלחמה. האירוע נערך לרגל ראש חודש אייר וליל ההילולא של יהושע בן נון. 

במעמד התפילה המרכזי בחצות, ישתתפו ראש מועצת שומרון יוסי דגן, משפחות החטופים, הרב אליקים לבנון, רב המועצה האזורית שומרון, וראש ישיבת ברכת יוסף באלון מורה, בתפילה ובקשה לחזרת החטופים ולניצחון עם ישראל במלחמת 'חרבות ברזל'. 

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר כי הוא, "קורא להמונים להגיע מכל רחבי הארץ להתפלל על קברו של הרמטכ"ל הראשון של עם ישראל. המנהיג האמיץ שהוביל את עם ישראל לתוך הארץ והתנחל בה, ללא חשש, תוך שהוא מגן על כבודו של עם ישראל. גם היום אנחנו מצפים מממשלת ישראל לא להיכנע ללחצים - להמשיך בלחימה עד הסוף, להכניע את האויב ולהחזיר את הביטחון ואת הכבוד הלאומי למדינת ישראל". 

הכניסה תתקיים מחר יום רביעי בין השעות 23:00-03:00. הגעה לחניה בצומת אריאל וצעידה רגלית לקבר יהושע בן נון.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום