משפחת ליבמן בפנייה למנהיגים: "להמשיך את המערכה הצבאית"

זמן קצר לפני הלווית אליקים ליבמן הי"ד שגופתו נמצאה בשבוע שעבר בשטח ישראל - בני משפחתו פנו להנהגה: "להשיב את כבוד ישראל יחד עם כל החטופים בניצחון מלא ואמיתי"

שלו שינברג | חרבות ברזל 5.5.2024 | 16:14

אליקים ליבמן | צילום: באדיבות המשפחה

ביום שישי הותר לפרסום כי אליקים שלמה ליבמן הי"ד איננו בין החיים. על פי ממצאים שהתגלו, הוא נרצח ביער רעים ביום שמחת תורה - שמיני עצרת, בעת שנשאר במשך שעות לטפל בפצועים הרבים שהיו במקום. 

בהודעה שפירסמה משפחת ליבמן היום, זמן קצר לפני הלווית אליקים הי"ד, ביקשו בני המשפחה מההנהגה לפעול כדי להשיג נצחון מוחלט. 

בהודעה נכתב: "בשעות הקרובות אנו מביאים את בננו האהוב והגיבור אליקים שלמה הי"ד לקבר ישראל בעיר האבות חברון. בננו הקדוש גיבור ישראל, היה חובש קרבי בהכשרתו. במשך שעות טיפל במסירות נפש בעשרות פצועים ביער רעים, ועלה יחד עמהם בסערה השמימה, בידי השפלים והבזויים שבאוייבנו". 

"ברגעים קדושים אלו, אנו רוצים לברך ברכת דיין האמת בלב שלם, כי בורא העולם הוא ממית ומחיה, והוא מצמיח ישועה. מבקשים להודות לכל רבבות ישראל, שהיו עמנו בתפילות ובדמעות, ולכל כוחות הביטחון והמתנדבים, שעסקו במלאכת הקודש של האיתור והזיהוי, ברגישות ובאחריות גדולה. מכאן אנו קוראים למנהיגי ומצביאי ישראל, להמשיך את המערכה הצבאית כנגד כל אוייבי ישראל, בכל מקום שהם עד כלותם, ולהשיב את כבוד ישראל יחד עם כל החטופים בניצחון מלא ואמיתי". 

עוד נכתב: "מתפללים לשלומם והצלחתם של כל חיילי צה''ל ולרפואת כל הפצועים. עם ישראל חי וקיים והוא מלא רוח גדולה לעמוד במערכה, מתוך אמונה כי ה' צבא-ות הוא הנותן לנו כח לעשות חיל. בניצחון ישראל, ובהשבת כל החטופים אחינו ואחיותינו האהובים, תהיה נחמתנו האמיתית. אֵ-ל נְקָמוֹת ה' אֵ-ל נְקָמוֹת הוֹפִיַע".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום