מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 21°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 21°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

השגרירה לשעבר במתקפה: "פוטין רוצח; אדם נוראי"

ניקי היילי, שגרירת ארה"ב לאו"ם לשעבר, תקפה בחריפות את נשיא רוסיה על רקע פלישת רוסיה לאוקראינה: "פוטין הוא בריון, רודן, רוצח, אדם נוראי". היא תקפה את ביידן: "איפה היה הכוח? איפה הייתה הפעולה? איפה היה הזעם?"

השגרירה לשעבר במתקפה: "פוטין רוצח; אדם נוראי"
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

ניקי היילי, שגרירת ארה"ב לאו"ם לשעבר ואוהדת ישראל מפורסמת, תקפה בחריפות את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, לצד ביקורת על התגובה הרפה שנוקט נשיא ארה"ב ג'ו ביידן באשר למלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

היילי אמרה לרשת 'פוקס ניוז', "פוטין הוא בריון, רודן, רוצח, אדם נוראי. אחת הפגישות הראשונות שלי כשגרירה באו"ם הייתה אמורה להיות עם שגריר רוסיה. בכוונה נפגשתי עם שגריר אוקראינה לפני כן, והנאום הראשון שלי באו"ם היה הגנה על אוקראינה ונגד רוסיה".

"לא היו לנו חברים טובים יותר באו"ם מאוקראינה, ואויבים קשים יותר מרוסיה" הוסיפה ועברה לתקוף את הנשיא ביידן: "זה היה מאכזב. איפה היה הכוח? איפה הייתה הפעולה? איפה היה הזעם?".

"איפה כל הרעיון שעלינו להילחם על החופש שלנו? אנו מנסים למנוע מלחמת עולם שלישית, הוא היה צריך להטיל סנקציות כבדות, הוא היה צריך לכפות על האירופאים להוציא את רוסיה ממערכת הבנקאות העולמית, הוא היה צריך להטיל סנקציות על כל חברות האנרגיה הרוסיות, שם צריך לבעוט בפוטין במקום הכי כואב. כל זה לא קרה". כך ניקי היילי שתומכת בישראל בכל מאודה ויש שמייעדים אותה לגדולות, אולי בתור נשיאת ארה"ב הראשונה בעתיד.

בחדרי חרדים

 צבע אדום