מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 20°c
בני ברק 26°c
אשדוד 23°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 20°c
בני ברק 26°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו על שיחות הגרעין: "זה הדבר הכי חשוב שיש לומר"

בנימין נתניהו התייחס בראיון באנגלית לשיחות הגרעין באיראן ואמר את מה שהוא היה עושה אם היה כעת ראש הממשלה, והמליץ מה הכי טוב לעשות בנקודה הזאת

נתניהו על שיחות הגרעין: "זה הדבר הכי חשוב שיש לומר"
נתניהו בהצהרה צילום: צילום מסך

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בראיון באנגלית לשיחות הגרעין בווינה, בין המעצמות לאיראן, ואמר כי "הדבר הכי חשוב שיש לומר הוא שעם עסקה או בלעדיה, ישראל חייבת לעשות מה שהיא צריכה לעשות על מנת להגן על עצמה נגד האיום העצום הזה על קיומה".

נתניהו אמר בראיון ל-i24NEWS כי הוא מייעץ לצדדים הלוקחים חלק במו"מ בווינה לנטוש את המשא ומתן. "כן, כמובן", אמר ראש הממשלה לשעבר על נטישת המו"מ, אבל הוסיף: "או לדרוש עסקה טובה יותר. עסקה שמאלצת את איראן להתפרק מהתשתיות הצבאיות הגרעיניות, שלא מאפשרת להם לפתח את הטילים הבליסטיים, להפסיק פיתוח נשקים ולהפסיק את הטרור".

לדבריו, העסקה צריכה להיות כזאת "שמתנה את ההתקדמות בהסרת הסנקציות על איראן בצעדים שאיראן תנקוט - ולא בלוחות זמנים קבועים מראש, שזה מה שהעסקה הזאת עושה".

"אני חושב שזה מה שאני הייתי מייעץ", אמר נתניהו, "אבל אני הייתי אומר שמנקודת מבטי, כמי שהיה ראש ממשלת ישראל ופעל נגד עסקאות כאלה במשך זמן רב, הדבר הכי חשוב שיש לומר הוא שעם עסקה או בלעדיה, ישראל חייבת לעשות מה שהיא צריכה לעשות על מנת להגן על עצמה נגד האיום העצום הזה על קיומה".

בחדרי חרדים

 צבע אדום