מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מפיגום רעוע: שני פועלים נפלו אל מותם | תיעוד מהזירה

שני הפועלים עמדו על פיגומים ומעדו, לכוחות שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותם | המשטרה: נסיבות התאונה נחקרות

מפיגום רעוע: שני פועלים נפלו אל מותם | תיעוד מהזירה

שני פועלים נפלו הבוקר (רביעי) אל מותם מאתר בנייה ברחוב הרב ניסים בתל אביב. הערכה היא כי השניים עמדו על פיגום רעוע ומעדו. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם בשטח. המשטרה פתחה בחקירה.

האסון התרחש מעט לפני השעה 10:00 בבוקר. במד"א התקבל דיווח  כי שני פועלים שנפלו מגובה באתר בנייה בשכונת בבלי. "חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 2 פועלים בשנות ה-30", נמסר.

"כשהגענו למקום העובדים במקום מסרו לנו כי שני פועלים נפלו מגובה רב (מפיגומים בגובה 30 מטר) ולמרבה הצער הם נמצאו ללא רוח חיים", סיפר ידידיה לנדסברג חובש איחוד הצלה. "למרבה הצער נקבע מותם בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

 

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ברכאל נוני, הוסיף: "הגענו לאתר הבניה וראינו 2 פועלים מחוסרי הכרה לאחר שנפלו מגובה רב. ביצענו בהם בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותם במקום."

המטרה מסרה כי נפתחה חקירה. "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על נפילת 2 פועלים מגובה באתר בנייה ברח' הרב ניסים בת"א", נאמר בהודעת המשטרה. "גורמי רפואה קבעו את מותם של השניים, טרם ידועה זהותם. נסיבות התאונה נחקרות".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום