מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בעקבות התיעוד: ניצב ג'מאל חכרוש הודיע - פורש מהמשטרה

ניצב ג'מאל חכרוש הודיע למפכ"ל כי הוא פורש מהמשטרה | בפגישתם סיכמו השניין על פרישתו המיידית של חכרוש |היום יכנס ניצב חכרוש את שוטריו באגף 'סיף' 

בעקבות התיעוד: ניצב ג'מאל חכרוש הודיע - פורש מהמשטרה

אחרי שתיעוד שלו מדלג על פצוע אנוש שנדקר בכפר כנא עורר סערה - ניצב ג'מאל חכרוש, ראש אגף סיף לסיכול פשיעה בחברה הערבית, הודיע למפכ"ל כי הוא פורש המשטרה. היום (שני) הוא צפוי להיפגש עם שוטרי וקציני האגף ולעדכן אותם בהחלטתן.

אתמול נפגש ניצב חכרוש עם מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי ובפגישתם במטה הארצי בירושלים ביקש ניצב חכרוש לפרוש מתפקידו. השניים סיכמו על פרישתו המיידית ועל כך שהיום יכנס ניצב חכרוש את שוטריו באגף "סיף" וישוחח עמם.

מהמשטרה נמסר כי המפכ"ל כיבד את בקשתו, הודה לו על שירותו כפורץ דרך במשטרה וכמי שהוביל תהליכים משמעותיים לקירוב הערבים והיהודים במדינה ואיחל לניצב ג'מאל חכרוש בהצלחה בהמשך הדרך.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, מסר: "לניצב חכרוש שמורות זכויות רבות שדבר לא יכול למחוק. הוא היה פורץ דרך ודמות שאפשרה לחברה המוסלמית לחלום ולהעז לשאוף לדרגות הגבוהות ביותר במשטרת ישראל. אני מודה לניצב חכרוש על 44 שנות שירות ציבורי".

השר הוסיף כי "החלטתו של ניצב חכרוש לפרוש בעקבות התקרית שהובאה לעיני הציבור בימים האחרונים היא ראויה. עבודת צוות הבדיקה שמינה המפכ"ל תמשיך לברר את שאלת ההיכרות לכאורה של גורמי המשטרה עם הנושא – בין היתר, ממתי מי מהמשטרה הכיר את הנושא, לאילו דרגים הגיע המידע, מה היקף המידע שהגיע והמועד שבו הוא התקבל אצל מי מהגורמים במשטרה. כמו כן, האם ננקטו צעדים כלשהם בעקבות המידע".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום