מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

‏שימו לב: ארגוני החירום בהנחיות חשובות לסופה "אלפיס"

‏הסופה "אלפיס": שורה של ארגוני חירום פרסמו הנחיות, אזהרות והמלצות לציבור: צה"ל על התנועה, חברת החשמל על פריסת כלים כבדים וגנרטורים, 'אגד' על התחבורה הציבורית ו'ידידים' על המתנדבים שיפעלו במשמרות של 24 שעות

‏שימו לב: ארגוני החירום בהנחיות חשובות לסופה "אלפיס"

הסופה "אלפיס": שורה של ארגוני חירום פרסמו היום (רביעי) הנחיות, המלצות וכללים לציבור, במסגרת ההיערכות להשלכות הסופה.

צה"ל

צה"ל ביקש להדגיש לציבור המטיילים בצפון שלאור תנאי מזג האוויר יש להקפיד על תנועה בצירים מסודרים בלבד. נמסר גם כי יש להימנע מכניסה למקומות מגודרים ומשולטים כמו בסיסי צה"ל או שדות מוקשים מסומנים.

"כוחות צה"ל בפיקוד הצפון בשיתוף משטרת ישראל ערוכים לסיוע במרחב האזרחי, וימשיכו לפעול לשמירה על ביטחון התושבים והמטיילים", נמסר.

 

חברת החשמל

חברת החשמל הכריזה על כוננות גבוהה בכל הארץ עם דגש על ירושלים והצפון. בשעות הבוקר חברת החשמל סיימה את ההיערכות לסערה. במהלך הערכת מצב חברה הוצגה פריסה ותגבור של צוותי השטח, כלים כבדים וגנרטורים על פי אזורים המועדים לקרה, שלג והצפות.

נמסר גם כי מוקד שירות הלקוחות תגבר את המענה; עבודות יזומות בוטלו; ניתוקי חייבים אינם מתבצעים וקודי חירום ללקוחות מונה תשלום מראש ניתנים. עד כה סופקו כ-700 קודים.

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל, מסר: "החברה נמצאת בקשר עם רשויות מקומיות, שירותי חירום והצלה וערוכה לתיקון מפגעים. עובדי חברת החשמל מחויבים לספק שירות מיטבי ללקוחות החברה, נעשה הכול כדי להחזיר אספקה סדירה למקומות אשר יפגעו כתוצאה מנזקי מזג האוויר".

בחברת החשמל שבים ומזכירים כי אין מצב של אפס בהפסקות חשמל וכי הציבור נדרש להיערך בהתאם להנחיות שהופצו.

חברת 'אגד'

בעקבות הסערה המתקרבת, חברת אגד הודיעה כי תפסיק את שירות האוטובוסים הבנעירוני לירושלים וממנה החל מהשעה 15:00, כל האוטובוסים שיצאו לכיוון הבירה יגיעו אליה עד השעה 16:00. מסתמן כי התחבורה בתוך ירושלים תמשיך לפעול עד השעה 17:00.

ארגון 'ידידים'

הושלמה היערכות ידידים בצפת לסופת השלג "אלפיס". במערך, עשרות ג'יפאים מיחידת פנתר של ידידים מחוז צפון, שיפעלו במשמרות ל-24 השעות הקרובות ברחבי העיר צפת ויתנו מענה לקריאות חילוץ ושינוע דרך מוקד 1230 של ידידים ו-106 של עירית צפת.

בחדרי חרדים

 צבע אדום