מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בכיר במשטרה תועד מדלג על אדם גוסס - ויצא לחופשה

המפכ"ל קובי שבתאי שוחח היום ראש אגף סיף לסיכול פשיעה בחברה הערבית, ניצב ג'מאל חכרוש, בעקבות התיעוד בו הוא נראה מדלג על אדם שנפצע קשות בקטטה בכפר כנא - מבלי להעניק עזרה | השניים סיכמו כי חכרוש יצא לחופשה, במקביל לצוות בדיקה שיוקם לבחינת הפרשה

בכיר במשטרה תועד מדלג על אדם גוסס - ויצא לחופשה

ראש אגף סיף לסיכול פשיעה בחברה הערבית, ניצב ג'מאל חכרוש, יצא היום (שני) לחופשה מהמשטרה, בשל תיעוד חריג שפורסם בו נראה חכרוש יורד בגרם מדרגות ומדלג על אדם פצוע אנושות, שנדקר זמן קצר לפני כן בכפר כנא. מהמשטרה נמסר כי בשיחה שהתקיימה בין השניים, נענה המפכ"ל לבקשתו של ניצב ג'מאל חכרוש לצאת לחופשה עד שתושלם הבדיקה בפרשה.

האירוע המדובר התרחש ב-12 בספטמבר 2020. במפעל 'ברזל כנא' בכפר כנא. בתיעוד שפורסם לראשונה ב'הארץ' נראה חכרוש מדלג על הקורבן, תוך שהוא מועד מעט ועוזב את הזירה מבלי לסייע לפצוע. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו של הנרצח - גאזי אמארה, תושב כפר כנא בן 35.

לפי הדיווח ב'הארץ', ניצב חכרוש שהגיע למפעל על מנת לשלם על הזמנה שביצע, נקלע לקטטה אלימה על רקע חלקת אדמה הנמצאת ברשותם. זמן קצר לאחר מכן קלטו המצלמות את ניצב חכרוש יוצא מהמשרד תוך הוא דילג מעל גאזי המדמם אל מותו. פרסום התיעוד עורר סערה.

מהמשטרה נמסר כי בהמשך לפרסומים אודות התנהלותו של ניצב ג'מאל חכרוש באירוע הרצח בכפר כנא בחודש ספטמבר 2020, מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, הודיע על מינוי צוות בדיקה בראשותו של ניצב בדימוס, עו"ד אהרון אקסול, שכיהן בעברו כמפקד מחוז תל אביב וראש אגף המבצעים של משטרת ישראל.

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום