מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בקרוב יבוטלו הבידודים האוטומטיים לילדים

במשרד הבריאות שוקדים בימים אלה על מתווה שיפסיק את הבידוד האוטומטי שנכפה על ילדים לא מחוסנים, שנחשפו לחולה מאומת | לפי המתווה המתגבש, תלמיד ישוב לכיתה עם קבלת תוצאה שלילית. ולאח"כ יבצע לאורך השבוע מספר בדיקות נוספות | שרת החינוך: "לא אפסיק להילחם עד שיבטלו את הבידודים המיותרים לילדים בריאים"

בקרוב יבוטלו הבידודים האוטומטיים לילדים

במשרד הבריאות שוקדים בימים אלה על מתווה שיפסיק את הבידוד האוטומטי שנכפה על ילדים לא מחוסנים, שנחשפו לחולה מאומת. 

לפי המתווה המתגבש, ילדים שנחשפו לחולה מאומת, ישובו לכיתה מיד עם קבלת התוצאה השלילית. לאחמ"כ יבצעו תלמידים אלה מספר בדיקות לאורך השבוע וכך יוכלו להמשיך בשגרת הלימודים, בדומה למתווה הכיתה הירוקה שפעל עד לאחרונה. 

רק אתמול (שלישי), דרשה שרת החינוך הד"ר יפעת שאשא ביטון, ממשרד הבריאות, לשנות את מדיניות הבידודים העכשווית כלפי הילדים: "לבטל את הבידודים לילדים בריאים!", טענה בנחרצות. 

"הנתונים שבידי משרד החינוך לא מותירים כל ספק על הנזק הנפשי שנגרם לילדים שלנו מהתקופה הקשה הזאת", הסבירה שרת החינוך. "לכן, לא אפסיק להילחם עד שיבטלו את הבידודים המיותרים לילדים בריאים", הבטיחה. 

בהמשך קראה ביטון אל משרד הבריאות ודרשה: "על משרד הבריאות לבטל זאת מיד. חייבים להציל את הילדים שלנו! זו הבריאות שלהם. זה החיים שלנו", כתבה ביטון ברשת הפייסבוק. 

בחדרי חרדים

 צבע אדום