מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סוכנות ידיעות איראנית השיקה אתר בשפה העברית

במסגרת הלוחמה הפסיכולוגית בין המדינות, כלי תקשורת איראני הקים אתר בעברית בו הוא יעביר את מסריו של השלטון לציבור דוברי העברית

סוכנות ידיעות איראנית השיקה אתר בשפה העברית

האתר בעברית של סוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים' הושק רשמית ביום השנה השני לחיסולו של מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה, קאסם סלימאני

האתר החדש בשפה העברית, מדווח על נושאים הקשורים לפלסטינים ולאיראן, ומשבח ומהלל את קאסם סולימאני, בעברית לא הכי משובחת, מציין האתר, כי מנכ"ל סוכנות הידיעות טסנים, מג'יד ע'וליזאדה, אמר, כי "מספר האנשים הדוברים עברית בעולם אינו גבוה במיוחד, בשל החשיבות האסטרטגית של הנושא הפלסטיני עבור הרפובליקה האסלאמית של איראן והמוסלמים מסביב העולם, סוכנות הידיעות טסנים הקימה אתר בעברית, כדי לפרסם תוכן הקשור לישראל ופלסטין בעולם".

לטענת הסוכנות האיראנית "גם חדשות שישראלים צורכים, עוברים מניפולציות" ולכן האתר האיראני החליט לשווק לנו ישירות את התעמולה האיראנית.

עוד אמר מנכ"ל האתר, "האנשים הדוברים עברית בעולם יכולים להיות הקהל של האתר העברי של סוכנות הידיעות טסנים, סוכנות הידיעות מנסה להכיר לדוברי עברית מחוץ לישראל את החדשות האמיתיות, תנו לעם ישראל לדעת יותר על טבעם והתנהגותם האמיתית של מנהיגיו, ללמוד עוד על העתיד המטלטל והאפל של גזלה וכיבוש". כך דבריו של המנכ"ל.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום