מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח: רוסיה וסין שכנעו את איראן לבטל את הדרישות

אתר אינטרנט המזוהה עם המשטר באיראן, דיווח כי רוסיה וסין שכנעו את איראן לבטל כמה מ'הדרישות המקסימליות' שלה בשיחות הגרעין בווינה

דיווח: רוסיה וסין שכנעו את איראן לבטל את הדרישות

האתר 'נור ניוז', המזוהה עם מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי של איראן עלי שמח'אני, הודה במאמר מערכת ביום ראשון שכותרתו "מדוע הסיוע של רוסיה וסין לאיראן הוא מצג שווא על ידי התקשורת". לטענת העיתון, מיכאיל אוליאנוב, השליח הרוסי לשיחות, אמר השבוע שרוסיה וסין שכנעו את איראן לוותר על כמה מ"דרישותיה המקסימליות" וכי איראן הסכימה לנהל משא ומתן על בסיס הדברים במהלך סבבי שיחות מוקדמות יותר שנוהלו על ידי הממשל הקודם של רוחאני.

טהראן הציגה שני מסמכים חדשים עם דרישות חדשות ב-29 בנובמבר, גורמים אמריקאים טענו שאפילו רוסיה וסין התאכזבו מהפעולה של איראן.

מאמר המערכת של 'נור ניוז' האשים יריבים פוליטיים בליבוי מחלוקות על תפקידן של רוסיה וסין, "הם רוצים להחליש את האסטרטגיה הגדולה של ממשל ראיסי כדי להוכיח שאיראן חייבת ליישר קו עם המערב", נכתב באתר.

בינתיים, במאמר מערכת של יום ראשון האחרון שכותרתו "דרישות מוגזמות של ארה"ב בווינה", פרסמה סוכנות הידיעות הרשמית IRNA כי ארה"ב מעכבת את השיחות, "העלאת נושאים כמו הטילים והפעילויות האזוריות של הרפובליקה האסלאמית, במיוחד במהלך שיחות גרעיניות, מראה שוושינגטון מנסה להשיג את מטרותיה שלא קשורות לתוכנית הגרעין באמצעות שיחות הגרעין", עוד נטען, כי מעצמות המערב משתמשות בתקשורת להפעיל לחץ על איראן.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום