מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 30°c
אשדוד 25°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 30°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

איתמר בן גביר יגיע לחיזמא: "מנסים לרצוח יהודים"

אחרי שאתמול שני אוטבוסים נרגמו באבנים, יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' מתכנן להגיע מחר לכפר הערבי חיזמא שבבנימין | במכתב למפקד מחוז ש"י ולמח"ט בנימין, הוא תהה: "מדוע אלפי תושבי בנימין והשומרון, שנוסעים בציר זה מדי יום, לא זוכים למענה מידי"

איתמר בן גביר יגיע לחיזמא: "מנסים לרצוח יהודים"

חבר הכנסת איתמר בן גביר מתכוון להגיע מחר (שני) לכפר חיזמא שבאזור בנימין, בעקבות ההתחממות באזור, כדי לבדוק, לדבריו, את הפעולות שדרכם ניתן למנוע את זריקת אבנים.

לאחר שאתמול נרגמו שני אוטובוסים בציר שליד הכפר, הח"כ מסיעת 'הציונות הדתית' שלח במהלך היום מכתב למפקד מחוז ש"י ניצב עוזי לוי ולמח"ט בנימין אל"מ אל"מ אליאב אלבז, ובו תהה מדוע לא עוצרים את זורקי האבנים.

"אירועים בהם מחבלים ערבים זורקים אבנים לעבר רכבים נוסעים ומנסים לרצוח יהודים בציר 437, הפכו לשגרה יומיומית", כתב במכתבו, והמשיך: "לא ברור מדוע המשטרה והצבא טרם עצרו את המחבלים, ומדוע אלפי תושבי בנימין והשומרון, שנוסעים בציר זה מדי יום, לא זוכים למענה מידי".

בסיום מכתבו, הודיע בן גביר כי יגיע מחר לסיור בכפר חיזמא ויבדוק אלו פעולות ניתן ליישם כדי למנוע פעולות טרור באיזור בעתיד, ו"על מנת להתרשם מהפעולות שניתן לבצע באופן מידי בסביבה".

בחדרי חרדים

 צבע אדום