מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 25°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 25°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

יו"ר תנועת ש"ס ח"כ דרעי נערך לפרישה: "אין לי שום כוונה להרפות"

לראשונה מתייחס יו"ר תנועת ש"ס, חבר הכנסת אריה דרעי בקולו לעסקת הטיעון עליה דיווחנו לראשונה במוצאי שבת | בשיחת זום שערך עם סגני ראשי ערים של ש"ס אמר היו"ר: "חשוב לי שתשמעו זאת בקולי, אין לי כוונה להרפות ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו"ר תנועת ש"ס"

יו"ר תנועת ש"ס ח"כ דרעי נערך לפרישה: "אין לי שום כוונה להרפות"
בנצי קלצקין ומ.ב.ד צילום: צילום מסך

לקראת הסיכום עם הפרקליטות על עסקת הטיעון עליה דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי מתייחס לראשונה, ואומר כי ימשיך בפעילותו ללא קשר לתפקיד בו יחזיק. דרעי למעשה מודה בקולו לראשונה על כוונתו לפרוש מהכנסת.

בשיחת זום עם סגני ראש הערים של ש"ס שנמצאים בכנס באילת, התייחס ח"כ דרעי למצב הפוליטי ולבסוף גם התייחס לדיווחים על הסכמתו לפרוש מהכנסת במסגרת הסדר טיעון.

"חשוב לי שתשמעו זאת בקולי - אין לי שום כוונה להרפות ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו"ר תנועת ש"ס", הבהיר דרעי, "השליחות שלי היא להיאבק למען היהדות והעזרה לחלשים ואני יעשה זאת איתכם עד ביאת משיח צדקנו".

דרעי למעשה שיגר רמז עבה על כך שהוא נערך לפרישה זמנית מהכנסת. לדברי דרעי בשיחת זום, "לא חשוב אם בתפקיד זה או אחר. נעשה זאת בברכתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זי"ע ששומר עלינו מלמעלה ולאורם של מועצת חכמי התורה ובראשם נשיא המועצת גדול הדור מרן חכם שלום כהן. זכינו למאורי דור שכאלה ואנחנו מנצלים כל יום במחיצתם".

בחדרי חרדים

 צבע אדום