מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חברת הענק של החסיד הגישה בקשה לפשיטת רגל

חברת נדל"ן גדולה בארה"ב בבעלות חסיד בשם יואל גולדמן, הגישה בקשה לפשיטת רגל. לטענת החברה בעקבות חוקי הקורונה שהקשו על גביית כסף מהשוכרים, החברה נקלעה לקשיים כלכליים. החוב: 1.56 מיליארד דולר

חברת הענק של החסיד הגישה בקשה לפשיטת רגל

חברת נדל"ן מוכרת בניו יורק בבעלות יואל גולדמן מאחת החסידויות הגדולות בארה"ב, הפכה לקורבן של מגפת הקורונה. All Year Holdings Ltd, חברת פיתוח גדולה, הגישה בקשה לפשיטת רגל, בעיקר בגלל שלא הותר לה לגבות דמי שכירות ממאות שוכרים, כתוצאה מחוקי הממשלה שהקשו מאוד על בעלי הדירות לגבות שכר דירה משוכרים שלא עבדו בשל נגיף הקורונה.

מנכ"ל החברה אמר לתקשורת המקומית, כי "כמו עסקי נדל"ן רבים, נאבקנו לשרוד על רקע החובות המשמעותיים של החברה, שכן ההכנסות שנבעו בעיקר ממקורות שכר דירה למגורים ולמסחר, הושפעו לרעה ממגפת הקורונה המתמשכת".

החברה בברוקלין הגישה בקשה לפשיטת רגל, לאחר שנאבקה לייצר הכנסות, ולמרות מאמצים רבים, לא הצליחה לשלם את החוב שלה בסך 1.56 מיליארד דולר.

מהחברה נמסר לתקשורת המקומית, כי היא קרובה לעסקה שבה צד שלישי ירכוש את ההון שלה. עם זאת, הנושים הישראלים איימו לנקוט בפעולה מיידית, מה שהפך את הגשת פשיטת הרגל להכרחי כדי למנוע נזק בלתי הפיך.

בבעלות החברה 1,648 יחידות דיור ו-69 יחידות מסחריות בברוקלין בשווי של למעלה ממיליארד דולר. יש לה חוב של 800 מיליון דולר באג"ח ו-760 מיליון דולר בחוב משכנתא. הנכס היקר ביותר של החברה הוא מלון וויליאם וייל בוויליאמסבורג.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום