מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 25°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 25°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפיגוע בשומרון: באופוזיציה תוקפים ומסמנים את האחראי

באופוזיציה יוצאים הערב למתקפה חריפה נגד הממשלה המכהנת וממקדים את האש לעברו של השר לבט"פ עמר בר לב שרק השבוע השמיץ והכפיש את המתנחלים בעולם. שיקלי: "‏עמר בר-לב, הפיגוע הזה הוא תוצאה ישירה של קמפיין "אלימות המתנחלים" שלקחת בו חלק בידיעה מלאה. תתנצל ותתפטר עכשיו"

הפיגוע בשומרון: באופוזיציה תוקפים ומסמנים את האחראי

בעקבות הפיגוע הקשה הערב (חמישי) בשומרון, בו נרצח תלמיד ישיבה בשנות העשרים לחייו, ושני יהודים נוספים נפצעו - יוצאים באופוזיציה למתקפה חריפה נגד הממשלה וממקדים את האש לעבר השר לביטחון פנים, עמר בר לב, שאמון על ביטחונם של אזרחי ישראל ורק השבוע הוציא את דיבת ישראל רעה בעולם בדבריו על "אלימות המתנחלים" שעודם מעוררים סערה ומסרבים לרדת מסדר היום.

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל יואל סמוטריץ' הגיב לפיגוע הקשה ואמר: "רגע לפני שמבולבלים חלשים ואובדי דרך כמו עומר בר לב מאשימים את הגיבורים שנאחזים בחומש במסירות בפיגוע הקשה הערב ומנצלים אותו כדי לחסל את הישיבה, חייבים לדרוש את ההיפך הגמור - הסדרת ישיבת חומש לאלתר! זה נכון ציונית וזה קריטי ביטחונית. רק נוכחות של התיישבות יהודית מביאה ביטחון".

לדבריו, "אסור. פשוט אסור להיכנע לטרור. אסור להבין אותו, אסור לחפש לו הסברים, ואסור לבלבל בין טוב לרע ובין אויב לאוהב כפי שעושה הממשלה הזו עד כה. התשובה לפיגוע הקשה עכשיו בחומש חייבת להיות הקמה מחודשת של הישוב והסדרת הישיבה הפועלת במקום מאז הגירוש! "ואומר לך בדמייך חיי".

ח"כ עמיחי שיקלי, איש מפלגת השלטון 'ימינה', תוקף הערב בחריפות את בר לב ומאשים אותו: "‏עמר בר-לב, הפיגוע הזה הוא תוצאה ישירה של קמפיין "אלימות המתנחלים" שלקחת בו חלק בידיעה מלאה" כתב שיקלי, "תתנצל ותתפטר עכשיו - לפני שההסתה שלך ושל חבריך בשמאל הקיצוני תגבה מאתנו מחירים כבדים יותר!".

ח"כ שלמה קרעי מ'הליכוד' תקף באופן יוצא דופן והאשים את בר לב ברצח בחור הישיבה: "‏עמר בר לב צריך להתפטר עכשיו ולעמוד לדין, לפני שעוד יהודים יפגעו ויירצחו בגלל ההסתה שלו" האשים קרעי.

עוד הוסיף: "את חוק הגירוש מצפון השומרון צריך לבטל, לחזק ולהעצים את הישיבה במקום ולהפוך את חומש לעיר ואם בישראל לזכר הנרצח הי"ד".

במפלגת הליכוד הגיבו לפיגוע הקשה: "שולחים תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה הערב בחומש שבשומרון ומתפללים לשלום הפצועים" ותקפו: "במקום להסית נגד המתיישבים הממשלה הכושלת הזאת חייבת להילחם במחבלים".

ח"כ יום טוב כלפון, החבר בקואליציה ובמפלגתו של ראש הממשלה בנט (ימינה) כתב: "אני מתפלל לרפואתם של הפצועים בפיגוע הנורא הערב בחומש בשומרון. רק בשבוע שעבר באותו יום, הייתי שם במקום הפיגוע. תזכורת כואבת לשר בר-לב מהיכן באה האלימות האמיתית והרצחנית ביו"ש".

בחדרי חרדים

 צבע אדום