מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חשש: נערה צעירה מהקהילה היהודית, יצאה מביתה ולא שבה

נערה בת 13 ממשפחה דתית בארגנטינה נעלמה; ארגון הביטחון של הקהילה היהודית פועל כדי לאסוף כל פרט בכדי לאתר את הנערה שיצאה מבלי להשאיר עקבות | נשיא וועד הקהילות בארגנטינה דורש מרשויות הביטחון בארגנטינה לפעול במהירות ולעשות כל מאמץ לאתר את הנערה. "יש להם את כל אמצעים לאתר אותה, הזמן כאן פועל לרעתנו"

חשש: נערה צעירה מהקהילה היהודית, יצאה מביתה ולא שבה

ארגון הביטחון של הקהילה היהודית ה-DAC, פועל יחד עם כוחות הצלה בבואנוס איירס לאסוף כל פרט בכדי לאתר נערה ממשפחה דתית, שנעלמה אתמול בלילה (שעון מקומי). על פי הדיווחים בקהילות היהודיות, הנערה נעמי שורוף, הכירה מישהו באינטרנט מבוליביה, ואז נעלמה מביתה.

בשעות הערב המוקדמות אתמול בארגנטינה, הגיש אביה גיז'רמו שורוף, תלונה בתחנת המשטרה 13C בקרבת ביתם, על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', הבת בת 13 הגיעה לחנות הבשר של אביה ואמרה שהיא הולכת לנוח בביתה. כאשר האמא של הילדה חזרה הביתה, היא גילתה פתק של 'ברוכים הבאים' עם צורת לב, ופתק נוסף בו כתבה הבת שהיא כבר חוזרת. ההורים המתינו מספר שעות ומשלא שבה הגישו תלונה במשטרה.

גם בשעות אלו (לילה בארגנטינה) נמשכים החיפושים הקדחתניים אחריה. בקהילה היהודית בבואנוס איירס, פרסמו בקשה להתפלל לשלומה, "אנו מתפללים לשלומה של נעמי, ודורשים מהרשויות לעשות כל מאמץ למציאתה".

החשש בקהילה שהנערה התפתה ללכת אחרי מישהו מבוליביה, מאחר והגבול פרוץ בין שתי המדינות, היא בקלות יכולה להיות חטופה או נמצאת בניגוד לרצונה בבוליביה.

נשיא וועד הקהילות בארגנטינה אליהו המרה, דורש מרשויות הביטחון בארגנטינה לפעול במהירות ולעשות כל מאמץ לאתר את הנערה. הוא אמר ל'בחדרי חרדים', כי "יש להם את כל האמצעים לאתר אותה, הזמן כאן פועל לרעתנו".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום