מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 35°c
אשדוד 28°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 35°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

זינק בכ-20%: מנכ”ל ‘טסלה’ הקפיץ את הדוג’קוין

אלון מאסק בחר היום להודיע כי רוכשי ‘טסלה’ יוכלו לשלם במטבע הדיגיטלי דוג’קוין, והמטבע הגיב בזינוק של כ-20% | לא בפעם הראשונה: אלון מאסק מצייץ ומטבע קופץ | ומה אומרים המומחים?

זינק בכ-20%: מנכ”ל ‘טסלה’ הקפיץ את הדוג’קוין

עוד תנודה בשוק הקריפטו הבלתי יציב. מטבע הדוג’קוין זינק בכ-20% לאחר שמנכ”ל טסלה, אלון מאסק הכריז כי “טסלה תאפשר רכישת חלק ממוצריה באמצעות הדוג’קוין, והוסיף: “נראה איך זה יעבוד”.

המטבע שמייצג ‘כלב’, נחשב חביב מאוד על מאסק ופירסמנו אינספור פעמים במהלך התקופה האחרונה כיצד הקפיץ שוויו פעם אחר פעם. בעבר הגיע המטבע לשווי של 69 סנט, אך עתה הוא עומד על כ-20 סנט בלבד ליחידת מטבע.

איתי אבנרי, משנה למנכ”ל חברת המסחר בנכסים דיגיטליים, INX: “פינג פונג השיטקוינס נמשך. רק לאחרונה התקיימה ריצה לעבר מטבע השיבה אינו, שהוא נגזרת של הדוג’קויין, כעת שוב חוזרים אל הדוג’קוין, זו דוגמא לשוק לא רציונאלי. בסופו של דבר מדובר על מטבעות ה-שיטקוינס שסופם של 99.9% מהם ליפול כיוון שלא מדובר במטבעות בעלי ערך אמיתי ושלא יירשמו למסחר בבורסות אשר מעניקות משקל רב לסדר, שקיפות ורגולציה”.

אבנרי הוסיף, כי “חוקי המשחק מאוד ברורים בכל הקשור לרישום מטבעות קריפטוגרפיים או ניירות ערך דיגיטליים – וכאן לא מדובר על אפקטים פסיכולוגיים של גורם כזה או אחר אלא עתיד הכלכלה”.

אבי סלמה מנכ”ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss אמר, כי “השפעתו של מאסק ניכרת כמעט בכל ציוץ וניתן לראות זאת בעלייה הניכרת מרגע פרסום הודעתו על המהלך של טסלה. אם בתחילת השנה שינוי ה-bio שלו בטוויטר ל-Bitcoin שהקפיץ את ערכו של המטבע ב-8,500 דולר ביום אחד – היה נראה מהלך מעורפל – כבר נוכחנו לראות שזו התנהלותו ויש לו השפעה על עולם המטבעות הקריפטוגרפיים. אך לעומת הביטקוין, רק ימים יגידו מה עתידו של הדוג’קוין – נסיקה או נפילה”.

ביזנעס

art

 צבע אדום