מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"סופך קרב וגם של אשתך": איומים גם על חייו של מפעיל הקו

סאגת האיומים נגד רבנים ועסקנים חרדים שפועלים לטובת עידוד החיסונים ממשיך במלוא המרץ. לאחר שאמש נשלח מכתב איומים קשה לראש ישיבת יקירי ירושלים, הגאון הרב יהודה כהן, היום נודע כי שוגר במקביל גם לביתו של איצ'ה מאיר דז'לובסקי, מפעיל "קו הבריאות" בנושא הקורונה

"סופך קרב וגם של אשתך": איומים גם על חייו של מפעיל הקו

מכתב איומים דומה לזה שנשלח אתמול (חמישי) לראש ישיבת יקירי ירושלים, הגאון הרב יהודה כהן, שוגר במקביל גם לביתו של איצ'ה מאיר דז'לובסקי, מפעיל "קו הבריאות" בנושא הקורונה מטעם משרד הבריאות, המופנה למגזר החרדי. כך נודע ל'בחדרי'

כפי שדווח אתמול לראשונה ב'בחדרי חרדים', אל ביתו של ראש ישיבת 'יקירי ירושלים', הגאון רבי יהודה כהן, הגיע אתמול מכתב איומים, שנשלח ככל הנראה ע"י גורמים המתנגדים לחיסוני הקורונה. המכתב הודבק בשעות הערב על דלת ביתו של ראש הישיבה. בני משפחתו של ראש הישיבה שעודכנו על תוכן המכתב, מיהרו להגיע לביתו של ראש הישיבה. כוחות משטרה הוזעקו גם הם למקום.

"להיטלר איצ'ה מאיר מקו הקורונה", כתב האלמוני למפעיל הקו, "גלגול של המתועב הניאונאצי איצ'ה מאר לוין. עכשיו יש לך עסק איתנו. רצחת את אחותי ע"י. תעמולת הקורונה ורעל החיסונים סופך קרב וגם של אשתך בשקית. זו אזהרה להמשך.


מכתב האיומים

מאבי בלומנטל ומני חדד מנהלי מטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות נמסר: "אנחנו מביעים שאט נפש מהאיומים ברצח ובאלימות של מתנגדי וכזבני החיסון כלפי מי שמוסרים את נפשם להציל חיים. התסכול של מתנגדי החיסון מהעובדה שכל גדולי ישראל מכל החוגים והעדות תומכים בחיסון ובהעדר טענות הגיוניות הם עוברים להתנהגות אלימה שמטרתה לזרוע בהלה".

"הרב איצ'ה דז'אלובסקי שמפעיל את קו המידע זוכה לגיבוי מקיר לקיר, ורק אתמול בכינוס מורי ההוראה והרופאים, זכה לברכתם של גדולי ומאורי הדור על מסירותו ושליחותו החשובה ומאבקו בכת הכזבנים", הוסיפו מנהלי מטה ההסברה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום