מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תקרית אנטישמית: חרדית הותקפה ברחובות קראון הייטס

חרדית הותקפה ברחובה של שכונת קראון הייטס בברוקלין, לאור יום, על ידי צעירה אנטישמית ששאלה אותה "האם את יהודייה?". זהו מקרה חמישי בתוך חודש של תקיפת חרדים בשל חזותם  

תקרית אנטישמית: חרדית הותקפה ברחובות קראון הייטס

תקרית אנטישמית חמישית בתוך חודש: חרדית הותקפה ביום רביעי ברובע ברוקלין בניו יורק על ידי תוקפת אלמונית. משטרת ניו יורק מסרה כי התקיפה התרחשה  בשכונת קראון הייטס בסביבות השעה 17:00.

הקרבן בת ה-41 סיפרה אלמונית צעירה בשנות ה-20 לחייה סטרה לה בפניה לאחר ששאלה: "האם את יהודייה?". המותקפת נפצעה מחתך בידה הימנית בעקבות התקיפה, כך מסרה המשטרה.

התקרית התרחשה לאחר שורה של תקריות אנטישמיות בברוקלין במהלך השבועות האחרונים בלבד, כולל תקיפה אכזרית של אישה בחודשי הריון מתקדמים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הליגה נגד השמצה הציעה פרס בסך 10,000 דולרים למי שישיג מידע שיוביל למעצרו והרשעתו של האדם או האנשים האחראים לתקיפה האנטישמית של גבר חרדי בקראון הייטס, ברוקלין לפני יותר משבוע.

התקרית התרחשה כאשר חרדי בן 25, צעד בשדרות אמפייר לכיוון שדרת אלבני. חמישה גברים אפרו אמריקאים עם תיקי גב, פנו אל הקורבן ללא שום שיח מוקדם, כך מסרה המשטרה. אחד מהם היכה את הקורבן בפניו, הפיל את משקפיו וקרא לעברו "יהודי מלוכלך".

התוקפים נמלטו והקורבן לא הצליח לראות לאן הם ברחו. התקרית נבדקת כעת על ידי מחלקת המדינה לפשעי שנאה של משטרת ניו יורק.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום