מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ביקורת על ההתנהלות של בנט: "הייתה שגויה"

גורמים בכירים במשרד החוץ והביטחון מבקרים את ראש הממשלה על כך שלא נפגש עם השליח האמריקני לסוגיית איראן, בעוד שר החוץ לפיד כן נפש: "הוא ממש לא חי בלה-לה-לנד", הם אומרים

ביקורת על ההתנהלות של בנט: "הייתה שגויה"

בכירים במשרד החוץ ובמשרד הביטחון מבקרים את התנהלותו של ראש הממשלה נפתלי בנט בעת ביקורו בישראל של השליח האמריקני לנושא איראן, רוב מאלי, וטוענים כי הייתה שגויה ומיותרת. כך פורסם ב'וואלה'.

מאלי הגיע בתחילת השבוע לישראל, ונפגש עם שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ יאיר לפיד, כשבועיים לפני חידוש שיחות הגרעין עם איראן בווינה בירת אוסטריה. מי שלא נפגש איתו הוא ראש הממשלה נפתלי בנט.

גורמים בלשכת ראש הממשלה נימקו את אי הפגישה בין בנט למאלי, בכך שראש הממשלה לא רוצה "כדי לא לתת לגיטימציה למדיניות שהוא מנסה לקדם".

בכירים במשרד החוץ ובמשרד הביטחון אמרו כי הם סבורים שהתדרוכים שיצאו מלשכת ראש הממשלה נגד מאלי לקראת הגעתו לישראל היו מיותרים ולא תרמו דבר.

מלשכת שר הביטחון גנץ נמסר בתגובה: "שר הביטחון וראש הממשלה עובדים בתיאום הדוק בנושאים הביטחוניים, לרבות הנושא האיראני. טרם הפגישה של שר הביטחון עם מאלי, והפגישות של ראש הממשלה ושר הביטחון עם שגרירת ארה"ב באו"ם, הם שוחחו ביניהם ותיאמו מסרים. ככל הידוע לנו לא הייתה אמורה להיות פגישה של ראש הממשלה עם מאלי והידיעה על ביקורת של גורמים במשרד הביטחון על אי קיום פגישה כזו אינה על דעתו".

בחדרי חרדים

 צבע אדום