התיעוד נחשף: הילד בודק את החשוד שהניח חזיר

סערת בשר החזיר: החשוד שעוכב - שוחרר למעצר בית מחוץ לחריש. בתיעוד ממצלמות האבטחה נצפה החשוד כשהוא מסתובב בבניין המגורים בליל שבת. אב המשפחה תוהה מדוע דלת המעלית פתוחה. הילד הקטן מבחין בחשוד שעובר ליד הדלת החיצונית של הבניין ומתקרב לדלת כדי לבדוק את מעשיו

יוסי שטארק | חדשות בארץ 15.11.2021 | 22:22

החשוד בהנחת בשר החזיר בתחנת המשטרה צילום: באדיבות המצלם

סערת בשר החזיר בחריש: החשוד שעוכב היום (שני) לאחר שזוהה במצלמות האבטחה עם בשר החזיר - שוחרר למעצר בית מחוץ לחריש. זאת, שעות ספורות בלבד לאחר שנעצר בביתו שבחריש.

ל'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד בו נצפה החשוד כשהוא מסתובב בבניין המגורים של המשפחה החרדית בליל שבת, ולאחר שהם נכנסים לדירה הוא מגיע עם חפץ ביד, ולאחר מכן נעלם מהמקום כשכפפה מכסה את כף ידו.

 

בתיעוד נראה אב המשפחה תוהה מדוע דלת המעלית פתוחה למרות שאין אף אחד בקומה. באותו שלב הילד הקטן מבחין בחשוד המדובר כשהוא עובר ליד הדלת החיצונית של הבניין. הילד מתקרב לדלת כדי לבדוק את מעשיו. החשוד ממשיך הלאה ומצליח להתחמק מההיתקלות באמצעות קשירת נעל.

עו"ד תמיר ויצמן, המייצג את החשוד, מסר ל'בחדרי חרדים': "מדובר במקרה מצער, אשר עלול להוביל לקרע במרקם העדין שנוצר בחריש. בייחוד בהתחשב בעובדה שמדובר בעיר שנמצאת בראשית דרכה. החקירה נמצאת אך בראשיתה ואנו לא חשופים לחומר הראיות בשלב הזה. לטענת מרשי אין לו כל יד ורגל במקרה המצער. אם וכאשר יוגש כתב אישום בתיק, ניחשף לחומר הראיות ונוכל להתייחס ולהגיב לגופן של הטענות".

עו"ד מיכאל ליטווק, המייצג את המשפחה שנפגעה, מסר בתגובה לדברי עו"ד ויצמן: "קיים תיעוד ברור של החשוד שאינו מותיר מקום לספק כי הוא אחראי לפשע השנאה נגד מגזר שלם. בניגוד לדברי עורך דינו, לחשוד יד וגם רגל חזיר נתעבת בה הוא עשה שימוש מתוך כוונה ברורה לפגוע ברגשות דת. התנערות החשוד ממעשיו מעידה על עליבותו"

"אדאג כי יוגש בהקדם כתב אישום מול החשוד. בכוונת המשפחה להגיש תביעה אזרחית נגדו בשל מעשיו הפוגעניים", לשון תגובת עו"ד ליטווק.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום