מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

האם יו"ר הקואליציה סילמן בדתה סיפור על תקיפה?

יו"ר הקואליציה עידית סילמן מהדהדת בתקופה האחרונה את איומי התקיפה אותם היא מקבלת במסרונים וברשתות החברתיות השונות ואף ציינה בשידור חי כי בעת שתדלקה את רכבה חוותה תקיפה פיזית אלימה | עיתונאים שניסו לברר את פרטי המקרה לא קיבלו תשובה מספקת מה שמעלה חשש על אמינות הסיפור

האם יו"ר הקואליציה סילמן בדתה סיפור על תקיפה?

יושבת ראש הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן התראיינה אמש בחדשות 12, שם שיתפה כי לפני שבועיים הותקפה פיזית, אך מתברר כי כשמנסים להבין את פרטי המקרה היא גוזרת שתיקה מה שמעלה חשש כי היא בדתה את הסיפור.

כך סיפרה חברת הכנסת סילמן, "לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב". היא ציינה כי "הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות".

עיתונאים שפנו אל חברת הכנסת סילמן לאחר הראיון וניסו להבין היכן היה המקרה, באיזו תחנת דלק, זאת בזמן שרוב תחנות הדלק בישראל מרושתות במצלמות, אך סילמן מצידה סירבה להתייחס ובמקום זה פרסמה צילום מסך של הודעות נאצה שקיבלה בימים האחרונים.

סילמן אף מסרבת לומר האם הגישה תלונה למשטרה או לקצין הכנסת. ההתחמקות כאמור, מעלה סימני שאלה האם האירוע שהיא מספרת אכן קרה, ואם לא מדוע עשתה זאת בשידור חי.

בחדרי חרדים

 צבע אדום