מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

התפרצות מדאיגה של מחוסנים: עשרות עובדים סינים מאומתים

על פי דיווח הבוקר, כ-80 איש נדבקו בנגיף הקורונה כתוצאה משרשרת הדבקה שהחלה בקרב 8 עובדים סיניים בעמק הירדן | חלק מהעובדים היו מחוסנים בפייזר וסינוואק | בהמשך היום יבדקו כל 500 העובדים

התפרצות מדאיגה של מחוסנים: עשרות עובדים סינים מאומתים

שמונה עובדים סינים נדבקו בנגיף הקורונה באתר עבודות בעמק הירדן והובילו לשרשרת הדבקה של עוד שבעים ושניים אנשים איתם באו במגע. מתוך 260 נבדקים בבדיקות הקורונה שערכו לפועלים, התגלו כ-80 מאומתים. בהמשך היום (שלישי) צפויים להיבדק כל ה-500 עובדים במקום. 

על פי הדיווח ב'ווינט' חלק מהעובדים שנבדקו בנגיף, קיבלו את חיסוני פייזר, ואת החיסון הסיני - סינוואק. חיסון שמוכר ע"י ישראל ואף נכלל בשמות החיסונים המאשרים כניסה לתיירים במסגרת 'מתווה התיירות' שפורסם לאחרונה ונכנס אתמול לתוקפו. 

בתוך כך, חברי הקיבוץ 'אשדות יעקב' בו מתגוררים כ-100 מהעובדים הסינים, קיבלו הודעה בה הונחו לשהות אך ורק במתחם ולא להסתובב ביישוב. "נבקש מכם ההורים וממובילי החינוך הבלתי פורמאלי להנחות את הילדים והנוער שלא לעבור דרך מתחם המגורים של הסינים".

עוד נכתב לחברי הקיבוץ שבאו במגע עם העובדים: "מי שבא עם מי מהסינים במגע של יותר מכמה דקות, מתבקש להיכנס לבידוד מרצון, לערוך בדיקת קורונה, ולחכות לתשובה לפני היציאה מבידוד". 

בחדרי חרדים

 צבע אדום