מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ביידן מאשים: "ארה"ב ממשיכה לסבול מהחלטת טראמפ"

הנשיא ביידן אומר כי ארה"ב "ממשיכה לסבול מהחלטת טראמפ לפרוש מהסכם הגרעין" | הדברים נאמרים ברקע ויכוח מתמשך בממשל ביידן לגבי איך להמשיך וכמה להגביר את הלחץ על איראן

ביידן מאשים: "ארה"ב ממשיכה לסבול מהחלטת טראמפ"

הנשיא ג'ו ביידן אמר ביום ראשון כי ארצות הברית "ממשיכה לסבול" מהחלטת הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לפרוש מהסכם הגרעין עם איראן, "אנחנו ממשיכים לסבול מההחלטות מאוד רעות של הנשיא טראמפ".

ביידן קיים ברומא פגישה עם שלושה ממנהיגי המדינות החברות בהסכם - קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא צרפת עמנואל מקרון וראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון - ביום שבת בועידת ה-G20. המנהיגים אמרו לאחר מכן שהם "משוכנעים שאפשר להגיע במהירות כדי ליישם הבנה על חזרה לעמידה מלאה של הסכם הגרעין עם איראן".

גורמים רשמיים בארה"ב ספקנים מאוד כי חידוש השיחות על אופן הטיפול בתוכנית הגרעין של איראן יניבו את התוצאות הרצויות והם דנים באופן פעיל על הטלת עונשים (סנקציות) על טהראן.

מקורות בוושינגטון אמרו ל-CNN שיש ויכוח מתמשך בממשל ביידן לגבי איך להמשיך וכמה להגביר את הלחץ על איראן, כמה מקורות מאמינים שארה"ב ובעלות בריתה מוכנות לגבות מחיר גבוה יותר מאיראן בגלל הכישלון להגיע להסכמה אם טהראן תמשיך לנקוט בפעולות שאינן עולות בקנה אחד עם הסכם הגרעין מ-2015 ולקרב אותה לפיתוח נשק גרעיני.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום