מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 35°c
אשדוד 28°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 35°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סמוך לשבת: עידית סילמן תכנס את הוועדה בשישי

לאחר שבמהלך היום התקיימו דיונים בחוק התקציב, יו"ר ועדת הבריאות עידית סילמן הודיעה שהדיונים יימשכו גם מחר יום שישי - בניגוד לנוהג מימים ימימה שלא לכנס וועדות בערב שבת | באופוזיציה דורשים לבטל את כינוס הועדה ותוקפים: "אין שום ערך יהודי שחברי 'ימינה' לא ירמסו"

סמוך לשבת: עידית סילמן תכנס את הוועדה בשישי

מקימי הממשלה הבטיחו 'ממשלת שינוי' ונראה כי השינויים הולכים ונערמים דווקא לרעה, מה שמוביל למתיחות בין הקואליציה לאופוזיציה. יו"ר ועדת הבריאות חברת הכנסת עידית סילמן ממפלגת 'ימינה' הודיעה היום (חמישי) כי הוועדה תתכנס מחר יום שישי, למרות הנוהג מימים ימימה שלא לקיים פעילות בכנסת בערבי שבתות וחגים, למעט במקרים דחופים.

החלטתה עוררה את זעמם של ראשי סיעות האופוזיציה, אשר שיגרו ליו"ר הכנסת מיקי לוי מכתב ובו הם דורשים שיפעל לביטול הדיון.

"מיותר לציין, כי וועדות הכנסת אינן מתכנסות בימי שישי וערבי חג, עקב ההכנות הנדרשות לקראת השבת / חג", כתבו כל ראשי סיעות החוסות תחת צילו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. "נבקשך, להורות על ביטול כינוס הוועדה ביום שישי, כפי שנהגו בכנסת ישראל מאז כינונה".

חבר הכנסת יעקב אשר מסיעת 'יהדות התורה' תקף את סילמן ומפלגתה ואמר: "עידית סילמן היא יו"ר הוועדה היחידה שמתכוונת לקיים דיונים מחר, ערב שבת, ללא שום צורך דחוף".

"האם אין שום נורמה או ערך יהודי שחברי ימינה לא ירמסו בדרך להידבקות המביכה בכסא, או שמא הלחץ מכיוונו של ליברמן להריץ את דיוני התקציב הוא בגדר פיקוח נפש?", תהה בציוניות.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום