מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בעיר הצפונית: מבוגר הותקף על ידי חזיר בר ואושפז

ברקע הויכוחים הרבים בנוגע לדרך ההתמודדות עם בעיית חזירי הבר באזורים מסוימים בישראל, מדווח הלילה על פגיעה של חזיר באדם מבוגר בן 69 בחיפה באמצע הרחוב | רק בשבוע שעבר נחבל נער בן 19 גם הוא מהחיה המתרבה במהירות, "התופעה הולכת ומתגברת"

בעיר הצפונית: מבוגר הותקף על ידי חזיר בר ואושפז

במהלך טיול עם כלבו, נחבל הלילה אדם בן 69 בגפיו ובראשו ע"י חזיר בר ברחוב הפרחים בחיפה.
חובש ההצלה שהיה בזירה סיפר כי לאחר הסיוע הראשוני שהוענק לבן ה-69 בזירה הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשמצבו מוגדר בינוני.

במד"א תיארו, "סיפרו לנו שבמהלך טיול עם הכלב הוא התקף ע"י חזיר בר ונפצע. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים".

לאחר שהנחבל פונה לבית החולים החיפאי 'רמב"ם' התגלה כי החבלה גרמה לו לשבור את השוק, והוא עם שבר פתוח. על פי בית החולים, טרם הוחלט אם לנתחו. "כרגע מאושפז עם נוגדי כאבים וטישטוש".

בתוך כך, מנצלים חברי העיריה בחיפה את ההזדמנות ויוצאים למתקפה על ראשת העיר חיפה עינת קליש רותם: "אין מה להתפלא", אמר דוד לוריא, לשעבר ראש מינהל תיפעול בעיריית חיפה. "המצב רק יחמיר, וראשת העיר ומלחכי הפינכה ימשיכו לצייץ שהחזירים נעלמו. בושה וחדלות אישים". כך על פי וואלה.

חבר מועצה נוסף בשם איציק בלס, התייחס לבעיית חזירי הבר באזור העיר הצפונית: "התופעה הולכת ומתגברת, אני מתריע על זה כבר זמן רב. אם לא ידללו זו תהיה התוצאה".

בבעיית הפציעות שנגרמות ע"י חזירי הבר נתקלו במועצה האזורית שומרון בשבוע שעבר כאשר צעיר בן 19 נפצע באורח בינוני מתקיפת חזיר בר, אז צוות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו לו טיפול רפואי במקום, ופינו אותו במסוק צבאי לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא סובל מפציעה בגפיים התחתונות.

בחדרי חרדים

 צבע אדום