מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הח"כית מ'מרצ' מאיימת להפיל את הממשלה

חברת הכנסת מיכל רוזין ממפלגת "מרצ" שיגרה איום למפלגות הימין בקואליציה ולשר הביטחון: אם לא תפסיקו בצעדים שיובילו לסיפוח, נפיל את הממשלה. חבר הכנסת ניר אורבך תהה: "ממתי תוכניות בניה בירושלים יצאו מלב הקונצנזוס?"

הח"כית מ'מרצ' מאיימת להפיל את הממשלה

שעות לאחר בקשתו של ראש הממשלה נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה, להפסיק את העימותים בין מפלגות הקואליציה, אחת מחברות הכנסת של 'מרצ' איימה להפיל את הממשלה.

חברת הכנסת מיכל רוזין מ'מרצ' התייחסה למאמר בעיתון 'הארץ', שטוען כי הממשלה הנוכחית היא ממשלת ימין למרות נוכחותם הבולטת של מפלגות השמאל בה. רוזין הודיעה שאם יימשכו הצעדים שלטענתה מובילים לסיפוח, הממשלה תתפרק.

"‏אם גנץ נכנע ללחץ המתנחלים ועוצר הכרה בכפר פלסטיני זעיר, ובד בבד הממשלה מקדמת תוכניות בנייה בירושלים לאחר 30 שנה, מדובר בחריגה מההסכמה שאין החלטות שאינן בקונצנזוס. אנחנו המפלגות שאינן מאמינות בסיפוח השטחים נבהיר חד משמעית שלממשלה אין מנדט לכך", צייצה חברת הכנסת.

חבר הכנסת ויו"ר סיעת 'ימינה' ניר אורבך, לא סופר כנראה את ראש מפלגתו בנט ועקץ: ‏"הכפר הפלסטיני הזעיר" הוא הכשרת יחידות דיור של בניה בלתי חוקית בלב גוש עציון ועצירת הרצף היהודי בגוש. ממתי תכניות בניה בירושלים יצאו מלב הקונצנזוס?".

בפתח ישיבת הממשלה היום אמר נפתלי בנט: "אני קורא כאן לחבריי סביב שולחן הממשלה, ובמיוחד לחברי הכנסת בקואליציה: אנחנו צריכים עכשיו להתמקד בהעברת התקציב, זו המשימה העיקרית לשבועות הקרובים. לשמור על היציבות הקואליציונית כדי שנוכל לקדם את המטרות המשותפות שלשמן התכנסנו ויצאנו לדרך יחד. בואו לא נתמקד במחלוקות, אל תרעידו את הספינה".

בחדרי חרדים

 צבע אדום