מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הצטלמה עם תומכי טרור: הח"כ השהה את היועצת

בעקבות תיעודים המציגים אותה משתתפת בקורס לצד שייחים שמסיתים נגד ישראל והינם תומכי טרור - יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ רם בן-ברק הודיע השהה את העוזרת הפרלמנטרית שלו | בן ברק הבטיח שיעשה בירור מעמיק: "אעמיד תמיד את נס ביטחון המדינה לפני כל שיקול אחר" | יו"ר 'עוצמה יהודית' קורא לפטרה

הצטלמה עם תומכי טרור: הח"כ השהה את היועצת

"מדובר בשערורייה": יו"ר ועדת חוץ וביטחון חבר הכנסת רם בן ברק הודיע הערב (חמישי) על הקפאת עבודתה של עוזרתו הפרלמנטרית, בשל תיעודים שבהן היא נראית לצד תומכי טרור.

האתר הימני 'הקול היהודי' פרסם אחר הצהריים תיעודים המראים כי ליניר אבו הזאז, יועצתו הפרלמנטרית של בן-ברק, השתתפה בקורסים יחד עם תומכי טרור ושייחים מסיתים.

בתחילה, יו"ר ועדת חוץ וביטחון פרסם הודעה בה הוא מגבה את היועצת, אך לאחר שהחלה מיני-סערה תקשורתית הודיע כי הוא מקפיא את העבודה שלה עד שיחזור מביקור בחוץ לארץ.

''הקפאתי הערב את פעילותה של עו"ד ליניר אבו הזאז בצוות לשכתי עד לחזרתי מביקור בחו״ל", מסר. "בחזרתי ארצה אבצע בירור מעמיק מול עו"ד אבו הזאז ומול גורמים נוספים בדבר שאלות שעלו בנוגע להתנהלותה".

''אקבל את מסקנותיי בהתאם. כיו"ר ועדת חוץ וביטחון אעמיד תמיד את נס ביטחון המדינה לפני כל שיקול אחר'', הבהיר חבר הכנסת ממפלגת 'יש עתיד'.

בשל התיעודים, בימין קוראים לפטר לבן-ברק לפטר אותה. "בקואליצייה לא רק יושבים עם תומכי טרור, אלא גם מעסיקים את חבריהם. מדובר בשערורייה, כשיועצת יו״ר הוועדה החשופה לחומרים מסווגים, מתרועעת עם תומכי טרור, היא מסכנת את בטחון ישראל", תקף חה"כ בן-גביר.

"מצופה מיו"ר הוועדה לפטר את היועצת, או לפחות להעבירה מתפקידה ולשלול לה את הסיווג הבטחוני", אמר וגם יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' קרא: ''ועדת החוץ והביטחון היא הוועדה הרגישה ביותר בכנסת".

"לא יעלה על הדעת שמי שמקיימת קשרים הדוקים עם גורמים הקשורים לטרור תשתתף בדיוניה ותיחשף למידע הרגיש שעולה בהם. הכתובת על הקיר. טוב יעשה רם בן ברק אם יראה לה את הדלת החוצה מיד'', כך לדבריו

בחדרי חרדים

 צבע אדום