מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"יש לה חרדות": בקבוק בירה הושלך לעבר ראשה של צעירה יהודייה

תלמידת בית ספר יהודייה מאוהיו הותקפה על ידי אישה אנטישמית כששבה מבית הספר. האנטישמית השליכה בקבוק זכוכית לעבר ראשה של הנערה המבוהלת | "יש לה חרדות, היא ביקשה ממני לקחת אותה לאוטובוס, ולהחזיר אותה מהאוטובוס"

"יש לה חרדות": בקבוק בירה הושלך לעבר ראשה של צעירה יהודייה

אשה אנטישמית השליכה בקבוק בירה לעבר תלמידת בית ספר בת 13, בשכונה אורתודוקסית באוניברסיטת הייטס, שבמדינת אוהיו, תוך שהיא צווחת קללות וגסויות נגד יהודים, "אתם אידיוטים יהודים" וקללות איומות נוספות שאינן ראויות לאזכור.

נאווה פררו, שבה באוטובוס מבית הספר בשעה 17:30 ביום שלישי האחרון, "כשהאוטובוס התרחק משם, רכב אחר הגיע אל הילדה" סיפרה אמה, רייצ'ל פררו, לתקשורת המקומית, אישה, שתוארה כלבנה, בגיל העמידה וחבשה כובע בייסבול, "השליכה את בקבוק הזכוכית לעבר ראשה של הילדה וצרחה לעברה קללות וגסויות קשות", סיפרה אמה.

נאווה רצה הביתה נסערת מאד לדברי האם, היא הייתה "מזועזעת מאוד", האמא אמרה "היא בסדר כי הבקבוק פספס אותה, היא אמרה לי שהיא מעריכה מאוד שלא אמרתי 'הדברים האלה קורים', אלא בואו נפעל". היא הוסיפה שאחת השאלות הראשונות ששאלה בתה היא כיצד האשה ידעה שהיא יהודייה.

פררו סיפרה כי היא ובעלה היו נתונים לתקיפות מילוליות אנטישמיות לפני שנים ולא דיווחו על כך, אך יעשו זאת כעת. "העבריינים צריכים לדעת שאנחנו ננקוט עמדה. אנחנו לא ניתן לזה לקרות", אמרה והוסיפה כי "האירוע מעורר דאגה".

הרכב החשוד.

פררו אמר כי אולי שכן עם מצלמות אבטחה יכול למצוא תמונות של הרכב וכך לגלות את מספרו, "התקשרתי למשטרה" אמרה פררו. לדבריה, לאחר מכן היא שלחה הודעה לארגונים שנלחמים באנטישמיות, והם עודדו אותה להגיש תלונה במשטרה.

על פי משטרת אוניברסיטת הייטס, הילדה הצליחה לזהות את הרכב כרכב שטח כהה, כפי שנראה בתמונה, אמה של הילדה אומרת שהשכונה שבה היא מתגוררת היא בעיקר יהודית אורתודוקסית, כך שהיא לא יכולה לדמיין שהאישה ברכב גרה בקרבת מקום. "יש לה חרדות, היא ביקשה ממני לקחת אותה לאוטובוס, ולהחזיר אותה מהאוטובוס, משהו שמעולם היא לא ביקשה קודם לכן", אמרה פררו. משטרת אוניברסיטת הייטס טוענת כי היא "חוקרת באופן פעיל ונמרץ" את הפשע המדווח ומחפשת עדים או סרטונים נוספים מהאירוע.

פררו אמרה שהיא ביקשה מהמשטרה לפרסם את האירוע "רק כדי ליידע אנשים שהם חוקרים את הדיווחים האלה כדי שאנשים לא ירגישו כל כך חוצפנים להיות מסוגלים לזרוק בקבוקי זכוכית על ילדים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום