מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 35°c
אשדוד 27°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 35°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פינדרוס: "הרפורמה - נקמה של סתיו" | כהנא: ביזוי רבנים

בוועדת מיזמי תשתית לאומיים ושירותי דת יהודיים, יו"ר סיעת 'יהדות התורה' טען שרפורמת הכשרות היא של ראש ארגון רבני 'צהר': "נקמת סתיו שלא נבחר לרב ראשי" | שר הדתות טען על זלזול ברבני הציונות הדתית: "זה כואב ומרתיח"

פינדרוס: "הרפורמה - נקמה של סתיו" | כהנא: ביזוי רבנים

שוב עימות: יו"ר סיעת 'יהדות התורה' חבר הכנסת יצחק פינדרוס כינה היום (חמישי) את התוכנית לשינוי מערך הכשרות כ"רפורמת סתיו" - כהנא תקף.

פינדרוס טען שרפורמת הכשרות של שר הדתות היא של ראש ארגון רבני 'צהר', כשהוא מקפיד לא לכנות אותו כרב. כהנא התקומם על כך, וטען שזה זלזול כואב ברבני המגזר הדתי-לאומי.

"כל הרפורמה הזאת היא רפורמת סתיו", אמר יו"ר סיעת 'יהדות התורה'. "נקמת סתיו שלא נבחר לרב ראשי. זה הבסיס שלה, כל הרפורמה בנויה על זה. שר הדתות ואנשיו הם נציגים של הרב סתיו".

חברת הכנסת יוליה מליבוסקי מ'ישראל ביתנו', יו"ר הועדה, אמרה: "חבל שאי אפשר לתבוע חברי כנסת", פינדרוס השיב: "אני מוכן להסיר את חסינותי".

שר הדתות מתן כהנא תקף: "‏"הֱוֵי זָהִיר בְּגַחַלְתָּן שֶׁלֹּא תִּכָּוֶה" אמנם זו לא הפעם הראשונה שפוליטיקאים חרדים בזים לרבני הציונות הדתית (הם עשו זאת בעבר לרב דרוקמן שליט"א ורבנים נוספים) זה כואב ומרתיח בכל פעם מחדש", צייץ.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום