מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 35°c
אשדוד 27°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 35°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מהומה: אלקין וגנץ סירבו לבקשה ודחו את ההצעה

לקראת פקיעת התו הירוק ביום ראשון הקרוב והכנסת קריטריונים חדשים לזכאים, התבקשו חברי קבינט הקורונה לאשר במשאל טלפוני את הרחבת האכיפה | השר זאב אלקין התנגד והדבר יובא לדיון בממשלה ביום ראשון הקרוב

מהומה: אלקין וגנץ סירבו לבקשה ודחו את ההצעה

בהמלצת משרד הבריאות והמשרד לביטחון פנים התבקשו בשעה האחרונה שרי הממשלה לאשר במשאל טלפוני את הרחבת אכיפת התו הירוק, על ידי חובה של סריקת הברקוד, דבר שיחייב את המסעדות והקניונים לפעול בהתאם.

"במטרה למנוע כניסת מי שאינו בעל אישור תקף למקום הפועל ב׳תו ירוק׳. כמו כן, מוצע לקבוע כי החובה לסרוק את הברקוד על גבי אישור התו הירוק תחול גם לגבי אישורים המוצגים דרך האפליקציה", נכתב לשרים שהתבקשו לאשר את ההצעה במשאל טלפוני.

השר זאב אלקין בחר להתנגד, מה שמחייב את הממשלה לדון בכך, ולא לאשר את ההצעה גם אם היא מאושרת ברוב קולות, ולכן ההצעה תבוא לדיון בממשלה או בקבינט הקורונה שתתכנס ביום ראשון.

בלשכת השר אלקין הבהירו כי השר לא מתנגד ליוזמה או להגברת האכיפה, אלא דורש לקיים על כך דיון, לתת היערכות, לבדוק אם ההצעה ישימה, ולתת לוח זמנים מפורט.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "חברי קבינט הקורונה הצביעו ברוב קולות במשאל טלפוני בעד אישור חובת סריקת ברקוד בהצגת תו ירוק בכניסה לבתי עסק. עם זאת, ולבקשת מספר חברים בקבינט, ראש הממשלה יביא את הנושא לדיון ולהצבעה נוספת בקבינט הקורונה שייערך ביום ראשון הקרוב", ציינו.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום