מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 24°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בקואליציה מתחננים לאופוזיציה: "בואו לתרום"

לאחר שלא הגיעו לפשרות סביב חלוקת הוועדות בכנסת, בקואליציה קוראים לאופוזיציה לשבץ את חבריהם בוועדות: "עבודה פרלמנטרית תקינה היא מאבני היסוד של הממשל"

בקואליציה מתחננים לאופוזיציה: "בואו לתרום"

שלושה חודשים לאחר השבעת הממשלה, ובקואליציה ובאופוזיציה טרם הגיעו להבנות ביניהן לגבי חלוקת הרכב הוועדות בכנסת, מחלוקת שאף הגיעה עד לבית המשפט העליון.

יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן קוראת לאופזיציה לשבץ את חבריה בוועדות: "עבודה פרלמנטרית תקינה היא מאבני היסוד של הממשל– בהשתתפות אקטיבית של האופוזיציה והקואליציה יחד בוועדות הכנסת. 3 חודשים לכהונת הממשלה ולצערי,יש כאלו שעדיין יושבים בארגז החול ורוקעים ברגליים".

היא הוסיפה: "רוצים לשבור את הכלים? אתם רק מבצרים את מעמדכם חסר האחריות. בואו לתרום למדינה ולאתגרים שבפניה".

בנוסף, יו"ר הכנסת מיקי לוי שיגר מכתב למרכז האופוזיציה יריב לוין מכתב, וביקש ממנו לפעול במהרה לשיבוץ חברי האופוזיציה בוועדות הכנסת כדי שיהיו רשאים להצביע בוועדות.

"אני מביא לתשומת לבך כי המועד האחרון למסירת שמות החברים בוועדות יחלוף בקרוב ומשכך, לא יהיו רשאים חברי הסיעות להצביע בישיבות הוועדות" כתב לוי. "על-מנת לאפשר סדרי דיון תקינים בדיונים הקרובים של ועדות הכנסת השונות, לרבות בעניין הצעות החוק הנוגעות לתקציב המדינה ו'חוק ההסדרים' אודה אם תפעל לשיבוץ חברי הכנסת כחברים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום