רצח הבחור שמולי סילברברג הי"ד: ארבעה נעצרו; חמישי מסתתר

התפתחות נוספת בחקירת רצח הבחור שמואל סילברברג הי"ד. ארבעה חשודים במעשה נעצרו ונעשים מאמצים לאתר חשוד חמישי שלעת עתה מסתתר. הערב דווח ב'בחדרי חרדים' כי בניגוד לגרסת המשטרה שמחזיקה בידה תיעודים ממצלמות אבטחה, 12 כדורים נורו לעברו של שמולי בהיכל הישיבה

יענקי פרבר | חדשות בעולם 19.8.2021 | 23:34

באדיבות המשפחה/יוסי זמיר, פלאש 90 צילום: באדיבות המשפחה/unsplash

משטרת דנבר עצרה ארבעה חשודים ברצח תלמיד הישיבה שמואל סילברברג הי"ד בן ה-19 בערבו של יום שלישי. המעצר מגיע על רקע חקירת משטרה של מסע פשע שנמשך לאורך כמה שעות באזור הרצח, וכללה את מותו של תלמיד הישיבה הי"ד בהיכל של ישיבת 'תורת חיים'.

ארבעת החשודים שנעצרו, הם סת' ג'יימס לארהוד בן ה-21, ג'יימס פרימן בן ה-18, עדן סיידס בן ה-18 ונוח לופ-הול בן ה-19, ארבעתם נמצאים במעצר בגין אישומים רבים, כולל רצח, פריצה, שוד בנסיבות מחמירות, גניבת מכוניות, איום ותקיפה. המשטרה מחפשת אחר חשוד חמישי שמסתתר.

מוקדם יותר הערב (חמישי) דווח ב'בחדרי חרדים' כי שמואל הי"ד נרצח בתוך הישיבה, בניגוד לגרסת המשטרה כי נפגע מירי תועה מחוץ לבניין הישיבה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שני חמושים הגיעו לישיבת 'תורת חיים' בעיר דנבר בערבו של יום שלישי, כיוונו אקדח לראשו של הבחור שעמד מחוץ לישיבה והורו לו לפתוח את דלת הכניסה הנעולה באמצעות קוד. כשהם נכנסו אל הישיבה, הם פנו לעבר משרדו של המנהל וירו לעברו ארבעה כדורים.

המנהל נפל ארצה מיד, אך בחסדי שמים אף כדור לא פגע בו. הוא העמיד פני מת והם חשבו שהוא אכן נהרג ועזבו אותו לנפשו ובכך ניצלו חייו.

לאחר מכן הם כיוונו את האקדח לעברו של הבחור שמואל סילברברג ז"ל שניצב בפינת החדר, וירו לעברו 12 כדורים.

המשטרה פרסמה ביומיים האחרונים כי הירי התבצע בה בעת שהתבצעו שני אירועי ירי נוספים באותו אזור ביום שלישי בלילה באותה השעה, אך מסתבר כי הרצח של שמואל הי"ד אינו קשור למסע הירי באזור כפי שטענה המשטרה תחילה, כך עולה מתיעוד מצלמות האבטחה שמותקנות בבניין ונמצאות בידי המשטרה לצורך פענוח החקירה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום